הסכם קיבוצי לעובדי המינהל במטרופולין: ייהנו מתוספות שכר של עד 12%

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות בראשות אבי אדרי ומנכ"ל חברת התחבורה הציבורית מטרופולין ערן כ"ץ חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי חדש לעובדי המינהל בחברה. ההסכם מבטיח לעובדים תוספות שכר משמעותיות של עד 12% בשלוש השנים הקרובות. ההסכם יחול על כ-50 עובדים בהם עובדי רב קו, עובדי מודיעין ואבידות, רכזי פניות ציבור ונציגי מוקד שירות הלקוחות.

חתימה על הסכם קיבוצי בחברת מטרופולין. (צילום: דוברות ההסתדרות)

יו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, אבי אדרי, אמר: "חתימה על הסכם שמחזק כלכלית וארגונית עובדים בתקופת משבר הקורונה, מרחיבה את הלב ונוטעת תקווה לעתיד טוב יותר. נמשיך לשמור ולחזק את העובדים בענפי התחבורה השונים". יו"ר ועד עובדי המינהל במטרופולין, רפי גיגי, הוסיף: "ערב ראש השנה חתמנו על הסכם שמעניק לעובדים העלאות שכר של עד 12%, ועל כך אני מברך. אני מודה ליו"ר איגוד התחבורה אבי אדרי ולדורון עזרא על תרומתם לחתימת ההסכם וכן להנהלת מטרופולין אשר מוכיחה שרווחת העובדים וזכויותיהם הינם ערך עליון".

המו"מ להסכם לווה מטעם ההסתדרות גם על ידי מנהל חטיבה ארצי באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא ועו"ד גלי שטיינברג מהלשכה המשפטית של האגף לאיגוד מקצועי. מטעם הנהלת מטרופולין לווה ההסכם גם על ידי סמנכ"לית משאבי אנוש פזית עינב ועו"ד יפעת ארינובסקי-לוין.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website