וְנִשְׁמַרְתֶּם מְאֹד לְנַפְשֹׁתֵיכֶם

לקראת סוף שבוע גשום וחורפי ברוב אזורי הארץ, משטרת ישראל מתריעה על חשש לשיטפונות בנחלי המזרח והדרום. לאור זאת משטרת ישראל מבקשת מציבור המטיילים שלא להגיע לאזורים אלה. היום (חמישי) וביום שישי צפויים גשמים ברוב אזורי הארץ, ותחול התקררות. ביום שבת הגשם צפוי להיחלש.

מדוברות רשות הטבע והגנים נמסר כי לאור התחזיות "חל איסור מוחלט להיכנס ברגל וברכב לאפיקי נחלים בזרימה או לחצותם עד לירידה מוחלטת של מפלס המים- זוהי סכנת חיים!" כמו כן "אסור להתקרב בזמן שיטפון לשפת הנחל מחשש להתמוטטות הגדות. מומלץ להתעדכן לגבי מסלולי הטיול והאתרים הסגורים טרם היציאה לטיול עם מוקד המידע של רשות הטבע והגנים בטלפון 3639*".

כל נחלי מדבר יהודה יהיו סגורים לגולשים (כולל קומראן) מהיום עד שבת 22-24.11, כך נמסר מרשות הטבע והגנים. עוד יהיו סגורים בימים אלה נחל דרגה,נחל אוג וואדי קלט.

משטרת ישראל ממליצה לציבור הנהגים לנהוג בזהירות מרבית, שוטרי משטרת ישראל יהיו במקומות המועדים ויבצעו הזרמה והכוונה של התנועה. מפאת סכנת החלקה בכביש, על הנהגים לנהוג בזהירות מירבית ולהימנע מלנסוע בצירים בהם ישנן הצפות/שיטפונות וסכנת החלקה וטביעה. כמו כן יש להתאים את מהירות הנסיעה לתנאי מזג האוויר ותנאי הדרך. על הנהגים להקפיד בטרם הנסיעה ברכב על תקינות האורות וניקוי הפנסים , כמו כן  הנהגים מתבקשים להדליק אורות בזמן הנהיגה, לא לבצע עצירות פתע ולשמור מרחק מהרכב שמלפנים.

מוקד התנועה של משטרת ישראל יעדכן את מפות הwaze ואת הציבור בדבר מצב התנועה וצירים חסומים באמצעות כלי התקשורת.

ואנחנו ממליצים לכם ליהנות מקצת מוזיקה טובה של חורף ולהתנחם במרק מפנק.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website