יסיימו את העונה: ליגת הנשים הגרמנית בכדורגל תחזור לפעילות מלאה

ליגת הנשים הגרמנית בכדורגל תחזור לפעילות מלאה החל מה-29 למאי. התאחדות הכדורגל הגרמנית קיבלה את ההחלטה לאחר שפתיחת שתי ליגות הגברים הבכירות בשבוע שעבר, עברה בהצלחה. בכך, תהפוך ליגת הנשים בגרמניה, לליגה הראשונה ואולי היחידה שתחזור לפעילות באירופה מאז סגירת הליגות בתחילת התפרצות מגיפת הקורונה. 

משחקי ה’בונדסליגה’ נערכים ללא קהל, אך למרות זאת, חידוש המשחקים יצר תחושה של חזרה לשגרה, לה קיוו חובבי הספורט בגרמניה בעולם. בעקבות זאת, הודיעו בהתאחדות הגרמנית על חידוש ליגות נוספות בניהן ליגת הנשים, שתיפתח ביום שישי הקרוב במשחק בין האלופה ומוליכת הטבלה וולפסבורג לבין קלן. 

⚽️ Der Ball rollt wieder‼️
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Die Frauen-Bundesliga wird ab dem 29. Mai fortgesetzt. Der #FCBayern empfängt demnach am 30. Mai Verfolger Hoffenheim: https://t.co/tPkjTmKMLY ????⚪️ #DieLiga pic.twitter.com/fxAbnfhEjD

— FC Bayern Frauen (@FCBfrauen) May 20, 2020

חזרתה של ליגת הנשים הגרמנית היא לא דבר מובן מאליו. בליגות באירופה, ביניהן ישראל, ישנה מגמה לסגור את הליגה ולהכריז על סיום העונה מוקדם מן הצפוי. בליגת העל הישראלית הליגה הופסקה ומ.כ.נ רמת השרון הוכרזה כאלופה לאחר שהוליכה את הטבלה בתום 14 מחזורים.

בצרפת, הודיעו על סגירת הליגות לגברים ולנשים והכריזו על ליון כאלופת ליגת הנשים. בספרד, הודיעו על סגירה רק של ליגת הנשים והכריזו על ברצלונה כאלופה. באיטליה, יובנטוס מובילה את הטבלה בפער משמעותי ולא ברור האם הליגה תפתח מחדש ואילו באנגליה מקדמים את פתיחת ליגת הגברים ונמנעים מלתת תשובות ברורות לגבי ליגת הנשים, הנחשבת לאחת הבכירות ביבשת.

שחקניות ארסנל. באנגליה מקדמים את פתיחת ליגת הגברים ונמנעים מלתת תשובות ברורות לגבי ליגת הנשים (Photo by Charlotte Wilson/Offside/Getty Images IL)

נשיא ההתאחדות הגרמנית, פריץ קלר, אמר על ההחלטה: "אני שמח שקבוצות ליגת הנשים, הביעו את תמיכתן בהמשך הליגה, זה בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו במהלך המשבר. חזרתה של הליגה היא עוד צעד חשוב בחזרת השגרה והשפיות בספורט ובחברה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website