לא שבת של שלום

בשעות הצהריים של יום שישי התקבל דיווח על גרימת נזק למספר רכבים פלסטינים בכפר חווארה. זהו האירוע הרביעי עליו דווח באותו היום. מיש דין נמסר כי "פלסטינים מדווחים שבסביבות השעה 2 לפנות בוקר, נכנסו שני ישראלים לעסירה אלקבליה וניקבו את גלגליהם של כ-12 רכבים. כמו כן, לצד סמלי מגן דוד, רוססו כתובות נאצה על קירות של בתי מגורים. בין היתר נכתב, "ד"ש מהאוהל של שמידע" ו-" תלחמו באוייב לא באוהב".

בסביבות השעה 3 לפנות בוקר, נוקבו צמיגיהם של כ-13 רכבים בחווארה. כתובות נאצה רוססה על קיר בית ספר. בין היתר נכתב, "פינוי יצהר = תג מחיר". היישובים הפלסטינים עסירה אלקבליה וחווארה נמצאים דרומית לשכם. בסמיכות אליהם נמצאת התנחלות יצהר".

מוקדם יותר, בשעות הבוקר התקבלו דיווחים במשטרת ישראל על שלוש זירות של פשעי שנאה, שתיים מהן בשכונות בצפון ובמזרח ירושלים, ואחת מהן בכפר עוריף שבשומרון. לזירות הגיעו חוקרי משטרה וחוקרי זיהוי פלילי של המשטרה שפתחו בחקירה.

פשע לאומני בחווארה (צילום: עיריית חווארה)

בירושלים נוקבו צמיגיהן של מכוניות שחנו ברחוב, ועל חלקן רוססו כתובות גרפיטי בספריי צבע. אחת הכתובות רוססה על משאית חונה ולשונה "די לטרור הערבי". בכפר עוריף רוססה כתובת על קיר בית וקראה "לחמו באויב ולא באוהב". השחתה נוספת התבצעה במכוניות שחנו בסביבה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website