נתניהו מגיב לכתב האישום: “השמאל מבצע נגדנו רדיפה פוליטית”

נתניהו מגיב לכתב האישום שהוגש נגדו היום, בהאשמות ומתקפה ישירה כלפי השמאל והתקשורת: "שמעתי הבוקר את דברי התמיכה בי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. הוא שיבח, אני מצטט "את המנהיגות החזקה, החכמה והנחושה שבה אני מוביל את מדינת ישראל. אני מודה לידידי הנשיא טראמפ על תמיכתו האיתנה הבילתי רגילה במדינת ישראל.

הקשר הייחודי הזה עם מנהיגי מעצמות העולם אינו מובן מאליו. אני בונה אותו במשדך שנים ארוכות והוא מסייע לנו לשמור על בטחוננו. המדיניות שאני מוביל, יחד עם חבריי המנוסים והמוכשרים בליכוד.

הביא את מדינת ישראל לעשור הטוב ביותר בתולדותיה בביטחון, במדיניות החוץ, בכלכלה, בכל תחום הפכנו את ישראל לכוח עולמי עולה, לא בוויתורים והרכנת ראש,
עשינו את זה תוך טיפוח של עוצמתנו השמאל יודע שעם הישגים כאלה הם פשוט לא יכולים לנצח אותנו בקלפי ולכן במשך שלוש שנים הם מנהלים נגדנו רדיפה פוליטית, מסע ציד חסר תקדים, שמטרתו אחת להפיל את ממשלת הימין בראשוני ולהעלות לשלטון את ממשלת השמאל של לפיד וגנץ הם הפעילו לחצים כמעט בלתי אנושיים על היועץ המשפטי לממשלה, העיקר להשפיע על הבחירות גם כשיודעים שמגדל הקלפים הזה יקרוס לגמרי אחרי הבחירות מכיוון שהיועץ המשפטי הוא בסך הכל בשר ודם.

ולכן במשך שלוש שנים הם מנהלים נגדנו רדיפה פוליטית, מסע ציד חסר תקדים, שמטרתו אחת להפיל את ממשלת הימין בראשוני ולהעלות לשלטון את ממשלת השמאל של לפיד וגנץ הם הפעילו לחצים כמעט בלתי אנושיים על היועץ המשפטי לממשלה, העיקר להשפיע על הבחירות גם כשיודעים שמגדל הקלפים הזה יקרוס לגמרי אחרי הבחירות מכיוון שהיועץ המשפטי הוא בסך הכל בשר ודם הלחץ של השמאל הצליח
זאת פגיעה בדמוקרטיה הישראלית. בפעם הראשונה בהיסטוריה פותחים בשימוע כמה ימים לפני הבחירות כל אזרח ואזרח מבין שהעיתוי הזה הוא שערורייתי. שמטרתו להפיל את הימין ולהעלות את השמאל לשלטון. אין הסבר אחר זאת המטרה, להציף את הציבור בעלילו מופרכות כלפיי, בלי שתהיה לי הזדמנות להפריך את העלילות. שלא יהיה לכם ספק, אפריך את כולם אני יודע שהלחץ הזה לא ישפיע על מצביעי הליכוד, אבל מספיק שהוא ישפיע על מעטים כדי שהליכוד לא יהיה בשלטון ראו מה קרה היום, שידורים מיוחדים, חגיגות באולפנים אני לא זוכר מתי השמאל היה כל כך מאושר. לא רק שתופרים תיקים, תופרים כבר חליפות גם נגד נאמן, קהלני ורפול היו תיקי אישום. היו כביכול עדים, כביכול הוכחות, אבל זה נגמר בכלום. גם להם תפרו תיקים אתם יודעים למה זה נגמר בכלום? כי לא היה כלום, כפי שאצלי אין כלום אבל יש דברים שאני חייב להגיד, שלא אמרתי. במסע הציד הזה נגדי, לא בחלו בשום אמצעי. שפכו ועדיין שופעים את דמה של רעייתי. רודפים את בני, העבירו את המשפחה שלי שלוש שנים של שבעה מדורי גיהנום מסע הציד הזה התחיל בניסיון להדביק לי ולרעייתי שבעה תיקי שוחד. זה מגדל קלפים שקורס כבר עכשיו. חמישה מתוך ששת התיקום הללו כבר קרסו. ואני מבטיח לכם שגם שאר הטענות יקרסו כמו אבק, לא יישאר מהם זכר הכל שם שקרי, עלילת דם למשל, לוקחים את עבודת הדוברות של כל דובר, של כל פוליטיקאי, ורק במקרה שלי הופכים את זה פלילי לוקחים שיחה שלי להגן על הבן שלי מעלילת דם והופכים את זה לפלילי. איזה אבא לא יגן על הבן שלו יש כל כך הרבה טענות, אוריד אותן בשימוע זה אבסורד לטעון שאני שלטתי בוואלה. וואלה היה ונשאר אתר שמאל דיצוני שהיה ונשאר עוין לי ומי האדם הראשון בהיסטוריה שמאשימים אותו בשוחד על סיקור חיובי? אותי, בנימין נתניהו. האדם הכי מושמץ בתולדות התקשורת הישראלית. מעניין שלא בודקים את שאר הפוליטיקאים שקידמו את החוק לסגירת ישראל היום, שהיה מכניס מיליונים לנוני מוזס.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website