סרטון בו נראה עובד שופרסל מתעלל בחברו לעבודה הלוקה בשכלו הופץ ברשתות

סרטון בו רואים עובד שופרסל ערבי מתעלל בעובד חרדי הופץ אמש (חמישי) ברשתות החברתיות ועורר, בצדק רב, סערה. בסרטון, שצולם במכשיר טלפון נייד, ככל הנראה של עובד שלישי, רואים עובד חרדי חסר ישע שמסביב לגופו וידיו נכרך ניילון נצמד באופן שלא מאפשר לו להזיז את ידיו. בעוד שקשה להבין מן הסרטון בדיוק את חילופי הדברים בין השניים, נראה כי העובד המתעלל דורש מן העובד הכפות לחזור על דברים שאומר, חלקם בעברית וחלקם בערבית וחובט בו בצוואר שוב ושוב.

לאחר שהסרטון הופץ והתגלה האירוע הנהלת שופרסל ערכה בירורים מהם עלה שאירוע ההתעללות התרחש אתמול בסניף גוש עציון. שני העובדים המתעללים זומנו מיידית לשימוע ושופרסל אף הגישה תלונה למשטרה בתחנת מוריה.

הנהלת שופרסל הוציאה הודעה בה נאמר כי הרשת דוחה בשאט נפש את הההתנהגות הנצפית בסרטון. "הלילה הוגשה תלונה בנושא בתחנת מוריה של משטרת ישראל ונעשה כל שביכולתנו כדי שדברים שכאלו לא יישנו". עוד נמסר בהודעה כי "שופרסל מאמינים בדו-קיום אמיתי וכן, ודוחים כל גילוי של אלימות בין עובדים ובכלל. אנו מצויים בקשר עם העובד שנפגע באירוע ומלווים אותו ככל שיידרש״.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, הגיב גם הוא לאירוע ההתעללות ואמר, "מדובר באירוע חמור ביותר שאם היה מתרחש באירופה היינו כולנו זועקים על אנטישמיות ובצדק. אנחנו לא נקבל בשום צורה הטרדות והתעללויות בעלות רקע לאומני ואגב זה נכון לשני הצדדים. מאידך ראינו את תגובת שופרסל הדוחה את ההתנהגות ואת פנייתם למשטרת ישראל שתעצור את העומדים מאחורי המעשה. המועצה מברכת על תגובה זו של הרשת הפועלת בגוש שנים רבות וכולנו תקוה שהיא תמשיך לפעול באופן שימנע ממראות כאלה להופיע שוב במחוזותינו"

ממשטרת ישראל נמסר כי היא חוקרת את האירוע.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website