עובד כבן 30 נהרג באולם אירועים בקיבוץ שפיים

עובד כבן 30 נהרג לאחר שנפגע בראשו מחפץ כבד באולם אירועים בקיבוץ שפיים, שבמועצה האזורית חוף השרון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לעובד טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה, שבסופן נאלצו לקבוע את מותו במקום. האירוע התרחש בסביבות השעה 13:10 בצהרים. ככל הנראה נפגע העובד מפלטה, ששימשה כמחיצה ניידת המאפשרת לחלק האולם למספר אולמות קטנים יותר. זהו ההרוג ה-56 בתאונות עבודה מתחילת 2019.

פרמדיק מד"א רכוב על אופנוע עידן סיפר כי "כשהגענו ראינו גבר כבן 30 שוכב בתוך האולם כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה כשרופא ואחות שהיו במקום מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי שכלל מתן תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו כעבור זמן ממשוך נאלצנו לקבוע את מותו."

בשעות הבוקר נפגע עובד כבן 27 מחפץ שנפל בגובה באתר בנייה של מתחם גני ילדים ברחוב ג’ו עמר באשדוד. העובד פונה על ידי מד"א לבית החולים אסותא כשהוא במצב בינוני, בהכרה מלאה עם חבלה בגבו. על פי דיווח כאן דרום, מדובר במתחם אשכול גני ילדים האמור להיפתח לשנת הלימודים ביום ראשון הקרוב, שהורי הילדים הצפויים ללמוד בו התלוננו בעבר על חששם נוכח עבודות הבנייה והמנופים הגבוהים שמקיפים את אשכול הגנים החדש שהעבודות בו עדיין מתבצעות.

חובשת רפואת חירום במד"א סינטיה מונט סיפרה כי "כשהגענו לאתר הבנייה ראינו את הפצוע בהכרה מלאה. סיפרו לנו שהוא נחבל בגבו והתיישב על הקרקע. יחד עם פראמדיק מד"א שהוזנק גם כן לאירוע ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, העלינו את הפצוע לאמבולנס ופינינו אותו במצב יציב לבית החולים". בבית החולים אסותא הוגדר מצבו קל, אך הוא הופנה לבדיקות על מנת לשלול פגיעה פנימית.

אמש בשעות הצהרים נפגע עובד כבן 30 באורח בינוני כשנפל מגובה באתר בנייה ברחוב אלכסנדר ינאי בפתח תקווה. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים בילינסון עם חבלות בפלג גופו התחתון.

ביום רביעי נפצע באורך קשה עובד כבן 20 במהלך עבודה עם מכונה, ככל הנראה מטחנת בשר, באיטליז-מסעדה ברהט. הוא פונה לבית החולים סורוקה עם חבלה קשה בגפיים.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website