רמת השרון גברה 0:4 על עמק חפר והתבססה במקום הראשון בטבלה

לאחר פגרה קצרה שבה אלינו ליגת העל לנשים, במהלך המחזור ה-8 רמת השרון שמרה על המקום הראשון בטבלה עם ניצחון 0:4 על מכבי בנות עמק חפר עם שער מרגש של טאבטה לאחר התאוששות מפציעה קשה. מ.ס. קרית גת ניצחה במשחק דרמטי 2:3 את מכבי כישרונות חדרה. אס"א ת"א מביסה 1:6 את מכבי חולון. החרונה בטבלה הפועל רעננה ניצלה את פגרת החורף כדי להתחזק, אך עדיין הפסידה במשחק תחתית חשוב 2:1 לבנות נתניה. 

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 7 (גרפיקה: אידאה)

מ.כ.נ. רמת השרון 4 – מכבי בנות עמק חפר 0

רמת השרון ממשיכה להיראות נהדר העונה עם ניצחונה השישי העונה. לעומת זאת, העולה החדשה עמק חפר מראה סימני משבר לאחר הפסד שלישי ברציפות. בדקה ה-25 מור אפרים הכניסה כדור עומק נהדר לויקטוריה דהלברג שבאחד על אחד הכניעה את פורטונה רובין שוערת עמק חפר, 1:0 לרמת השרון. בדקה ה-29 הצמד של רמת השרון מכה שנית, מור אפרים מכניסה כדור לדהלברג ברחבה, כל הגנת עמק חפר מנסה לעצור את דהלברג שהרימה כדור מצויין לצד השני של הרחבה ישר לנגיחה מדויקת של מור אפרים הבלתי מכוסה 0:2 ענק. 

במחצית השנייה רמת השרון המשיכה להיראות טובה יותר ומסוכנת יותר. בדקה ה-58 רוני שמריך העבירה כדור רוחב מצד שמאל, דהלברג לא הצליחה להגיע אליו, אך שירה אלינב עצרה את הכדור לפני שיצא לקרן ומזווית קשה בעטה את השלישי לזכות רמת השרון. בדקה ה-90 החלוצה הברזילאית טאבטה כבשה את שערה הראשון העונה לאחר פציעה קשה שהתאוששה ממנה בשנה האחרונה. אם טאבטה תציג את יכולת הכיבוש שלה מלפני שתי עונות (מלכת השערים עם 30 שערי ליגה), קשה לראות משהו עוצר את רמת השרון בדרך לאליפות. 

מ.ס. קרית גת 3 – מכבי חדרה 2

ניצחון ענק של קרית גת במשחק עם הרבה שערים וקצב מצויין. שער ניצחון של  פרנצ’סקה פרירה בדקה ה-90 הכריע את המשחק הדרמטי לטובת הקבוצה הביתית. בדקה ה-18 טעות בהגנת מכבי חדרה מאפשרת לנגו מבלאק להגיע למצב אחת על אחדת מול גבריאלה באטמי ולכבוש את השער הראשון במשחק לזכות קרית גת. בדקה ה-21 חדרה השוותה משער של שחקנית החיזוק החדשה בורגלה רוזלורד מהאיטי מבישול של יאנא חטיב. 

במחצית השניה שתי הקבוצות המשיכו את המשחק ההתקפי, בדקה ה-67 קרית גת החזירה לעצמה את היתרון. רעות רווחה מסרה לסטפני קברל, שהקפיצה את הכדור ובעטה מהאוויר פנימה. חדרה נחושה לא להפסיד את המשחק והשוותה את התוצאה בדקה ה-73. טל איסייב ניצלה השמטת כדור של שוערת קרית גת עמית ביילין וכבשה מקרוב את השוויון.  שער הניצחון הדרמטי הגיע בדקה ה-90. נגו מבלאק חטפה כדור במרכז השדה והוציאה התקפה מתפרצת בסיומה פרנצ’סקה פרירה בעטה כדור אדיר בזווית אלכסונית מחוץ לרחבה לחיבורים והביע ניצחון ענק למ.ס קרית גת. 

בנות נתניה 2 – הפועל רעננה 1

בחלון העברות של החורף התחזקה רעננה בשלוש שחקניות חדשות מארה"ב. כבר במשחק הראשון עם הרכש החדש, רעננה נראית טוב יותר. כבר בדקה ה-1 הרכש החדש של הפועל רעננה, השחקנית האמריקאית החדשה ונסה ולדז ניצלה אי הבנה בהגנת נתניה, חוטפת את הכדור, כובשת לזכות רעננה ומעלה אותה ליתרון מהיר. בדקה ה-15 נתניה משווה משער של עדי וטורי בנגיחה לאחר כדור קרן. בדקה ה-77 נתניה מנצחת את המשחק עם שער ניצחון של רחל שטיינשניידר. התקפה מתפרצת של נתניה יטונדה אדבויאג’ו בועטת כדור אדיר מתוך הרחבה שנהדף למשקוף ע"י השוערת החדשה של רעננה נטלי נידץ, אך לצערה שטיינשניידר זינקה בעקבות הכדור החוזר ונגחה אותו פנימה. 

במשחק נוסף ניצחה אס"א ת"א 1:6 את מכבי חולון.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website