תואר ראשון העונה: מ.ס. קרית גת ניצחה את מכבי חדרה וזכתה בגביע אתנה

מ.ס. קרית גת היא מחזיקת גביע אתנה בכדורגל לעונת 2021/2022. קרית גת, שזכתה בטרבל בשנה החולפת, הצליחה לשמור על התואר לאחר ניצחון 0:3 על מכבי כישרונות חדרה, בגמר הגביע שנערך הערב (חמישי) באצטדיון רמת גן. לזכות קרית גת כבשו: נגו מבלאק (צמד) ואפי פיס.

קרית גת שלטה במרכז המגרש ולחצה על חדרה מתחילת המשחק. הקישור האיכותי של האלופה היה דומיננטי יותר בהובלת אלינה מטקלוב ונגו מבלאק. חדרה התגוננה בצורה יעילה ויצאה להתקפות מתפרצות בהובלת שחקנית החיזוק החדשה הדנית בעלת השורשים האוגנדיים, נטאשה שיראזי, ומריה אלמצרי הכישרון הצעיר בת ה-16.

לאחר מחצית ללא שערים, המחצית השנייה נפתחה עם לחץ של קרית גת על השער של חדרה. בדקה ה-56 שחר נקב העלתה כדור עומק מצד שמאל לתוך הרחבה, נגו מבלאק שחקנית העונה שעברה, הצליחה להשתלט על הכדור בין שלוש שחקניות חדרה ותוך כדי נפילה כבשה את השער הראשון במשחק.

בדקה ה-65 ניקול רנטיסי מסרה באגף ימין לחלוצה החדשה של קרית גת, אפי פיס שבעטה מקצה הרחבה טיל לחיבורים וכבשה את השער השני במשחק. בדקה ה-87 קרית גת סגרה את המשחק עם התקפה מתפרצת קטלנית. נגו מבלאק עשתה דאבל פס על קארין רחמים וכבשה מקרוב את שערה השני במשחק.

עוד על ספורט:

ניקול רובנוביץ’ אלופת אירופה עד גיל 23 בהרמת משקולות

הרמאי הגדול בהיסטוריה של הספורט חוגג 50

התעמלות מכשירים: מדליית זהב לגולידוב וכסף למיאקינין בגביע האתגר

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website