בריטני גריינר, העצורה ברוסיה, נבחרה למשחק האולסטאר של ליגת ה-WNBA

בריטני גריינר, כוכבת ה-WNBA ופעמיים אלופה אולימפית עם נבחרת ארה"ב העצורה ברוסיה, נבחרה להיות שחקנית חמישית הכבוד במשחק האולסטאר WNBA. זאת הפעם השמינית בקריירה שגריינר נבחרה לאולסטאר. המשחק ייערך ב-10 ביולי.

גריינר נעצרה לפני ארבעה חודשים ברוסיה על כך שהחזיקה לכאורה שמן קנאביס, עבירה שיכולה להגיע עד 10 שנות מאסר. בחודש שעבר מחלקת המדינה האמריקנית סיווגה מחדש את גריינר כ"עצורה שלא בצדק" על ידי ממשלת רוסיה. בחודש שעבר האריך בית המשפט במוסקבה את מעצרה.

"במהלך כל עונה בקריירה של בריטני ב-WNBA היא נבחרה לאולסטאר", אמרה הקומישינרית של הליגה קטי אנגלברט. "לא קשה לדמיין שאם גריינר הייתה כאן איתנו העונה, היא הייתה נבחרת שוב וללא ספק הייתה מציגה את הכישרונות המדהימים שלה. אז זה רק ראוי שהיא תהיה שחקנית חמישייה של כבוד ואנחנו ממשיכים לעבוד על חזרתה הבטוחה לארה"ב".

גריינר משחקת בפיניקס מארקורי ובמהלך חודשי החורף שיחקה באוגמ"ק יקטרינבורג הרוסית. היא זכתה בשתי מדליות זהב אולימפיות עם נבחרת ארה"ב בריו 2016 וטוקיו 2020. היא הייתה פעמיים מלכת סלי ה-WNBA, הופיעה שבע פעמים באולסטאר והובילה את פיניקס לאליפות ב-2014.

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website