בתקציב של 70 מיליון ש”ח: אושרה תוכנית הפרישה מרצון בבזק בינלאומי

משרדי בזק בינלאומי. “הדלפות של קבוצת בזק שפוגעות הן בחברה והן בעובדים” (צילום: דוברות ההסתדרות)

תוכנית הפרישה מרצון בבזק בינלאומי ל-2024-2022 אושרה היום (שני) על ידי הדירקטוריון, בהתאם להסכם שנחתם עם ועד העובדים וההסתדרות. על פי פרסום החברה האם בזק לבורסה, אומדן עלויות התוכנית אם תנוצל במלואה יעמוד על כ-70 מיליון שקלים.
מימושה של תוכנית הפרישה מרצון צפוי לאפשר לבזק בינלאומי להתאים את המבנה הארגוני והיקף כוח האדם לשינויים בשוק בעקבות השינוי הרגולטורי וביטול ההפרדה בין ספק תשתית וספק רשת, שמאפשר לחברה האם בזק לספק שירות אחוד ומצמצם את פעילות ה-ISP בבזק בינלאומי.בעקבות פרסומים בתקשורת לפני הודעת בזק לבורסה, שלפיהם מתוכננים גם פיטורים בחברה, הבהיר יו״ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט והייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, שלא הושגה הסכמה על פיטורים בבזק בינלאומי. "בהמשך למשא ומתן בין ההסתדרות, הנהלת החברה ונציגות העובדים – הושגה הסכמה על הליך פרישה מרצון בלבד, טרום ההסכם הקיבוצי.

במסגרת התוכנית, עובד שיבקש לפרוש יוכל לפרוש בתנאים מהגבוהים שהושגו בענף, עם חבילת פרישה של 280%. נציגות העובדים היא זאת שהצליחה למנוע את ההחלטה לסגור את בזק בינלאומי, וכך נמשיך לשמור ולדאוג לזכויות המלאות של העובדים. זאת בניגוד להדלפות של קבוצת בזק שפוגעות הן בחברה והן בעובדים".
בזק הודיעה במרץ בעקבות מאבק העובדים שהיא נסוגה מהתוכנית לפירוק בזק בינלאומי, ושבכוונתה למקד את החברה בשוק האינטגרציה במגזר העסקי (ICT) תוך צמצום פעילות ה-ISP שלה.

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website