החמישית ברוסיה! | מדליית כסף לאורי ששון וארד לפיטר פלצ’יק

יום סיום נהדר לנבחרת הג’ודו הישראלית בגרנד סלאם יקטרינבורג הסתיים עם מדליית כסף לאורי ששון במשקל (מעל 100 ק"ג) ומדליית ארד לפיטר פלצ’יק (עד 100 ק"ג). הנבחרת מסיימת את התחרות עם 5 מדליות כאשר ביום שישי גילי כהן השיגה את הזהב (עד 52 ק"ג), ברוך שמאילוב את הארד (עד 66 ק"ג) ובשבת שגיא מוקי קטף את הזהב (עד 81 ק"ג)

אורי ששון (100+ ק"ג) – מדליית כסף

מדליסט הארד האולימפי החל את התחרות עם ניצחון מול היפני אוטה היוגה לאחר שיריבו ספג שלושה עונשים ופסילה. ברבע הגמר חיכה לששון רפאל סילבה הברזילאי, עליו גבר באיפון נפלא תוך 20 שניות בלבד ועלה לחצי הגמר. בחצי הגמר ניצב מולו ברזילאי נוסף, דוד מורה, וגם אותו ניצח ששון באיפון כעבור 1:52 מפתיחת הקרב.

הקרב על הזהב – ששון פגש בגמר את טמרלן בשאייב המקומי הזכור כמי שהדיח את ששון מאליפות אירופה. הקרב היה שקול עם מעט התקפות. שתי שניות לסיום הקרב הצליח הרוסי לבצע תרגיל שסיים את הקרב והשאיר את ששון עם מדליית הכסף

פיטר פלצ’יק (עד 100 ק"ג) – מדליית ארד

מדליסט הארד מאליפות אירופה שממשיך את הכושר הנהדר שלו בשנה האחרונה, החל את התחרות בסיבוב השני מול הארמני מיכאל מינצ’ין עליו גבר באיפון. ברבע הגמר פגש את יבגני בורודבקו מלטביה וניצח לאחר שריבו ספג שלושה עונשים. בחצי הגמר הפסיד פלצ’יק לרוסי ארמן אדמיאן באיפון ונשלח לקרב על מדליית הארד.

הקרב על הארד – יריבו של פלצ’יק על המדליה היה מיכאל קורל ההולנדי. הקרב החל שקול, כשהישראלי היה התקפי יותר. ההולנדי נכנס לקצב והצליח להוציא מפלצ’יק עונש שני. פלצ’יק נזהר לא לקבל עונש שלישי והקרב והקרב נכנס להכרעה בגולדן סקור. 27 שניות בתוך ניקוד הזהב השיג פלצ’יק את הוואזרי המיוחל וזכה במדלית הארד.

לי קוכמן (עד 90 ק"ג), הודח בקרב הראשון שלו, כשהפסיד ליפני גוקי טאג’ימה באיפון. רז הרשקו (מעל 78 ק"ג), הפסידה גם היא בקרב הראשון למריה סואלן אלתמן הברזילאית.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website