הממשלה אישרה הגבלות חדשות: אולמות האירועים, הברים וחדרי הכושר ייסגרו

הממשלה אישרה היום (שני) את ההגבלות החדשות שכוללות את סגירתם של אולמות האירועים, הברים, המועדונים, אולמות התרבות, חדרי הכושר ובריכות השחייה הציבוריות. חופי הרחצה, הישיבות והמסעדות יישארו פתוחים.

במסעדות תתאפשר ישיבה של עד 20 סועדים בתוך המסעדה ועוד 30 סועדים בחוץ. השרים החליטו כי בתי הכנסת יישארו פתוחים עם הגבלה של עד 19 מתפללים, וזאת בניגוד להמלצת משרד הבריאות שקרא לסגור אותם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הזהיר בפתח הישיבה כי "המגפה מתפשטת. היא עולה בעלייה תלולה מדי יום וסוחבת איתה, בניגוד למה שנאמר לנו, שובל של חולים קשים. היום יש כ-90 חולים קשים, וזה מכפיל את עצמו בכל ארבעה ימים. אם לא נפעל עכשיו – אנחנו נקבל מאות, ואולי למעלה מאלף חולים קשים בשבועות הקרובים, דבר שישתק את המערכות שלנו. לכן אנחנו נדרשים לצעדים מיידיים שימנעו מאיתנו את הצורך לעשות צעדים הרבה יותר קיצוניים בהמשך.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

"אנחנו חייבים כרגע לעשות פעולות מצומצמות עם הפגיעה הכלכלית המינימלית ביותר שאפשר, כדי להימנע מאותם צעדים קיצוניים שישתקו את הכלכלה".

נתניהו הבטיח כי תובא בקרוב חבילת קורונה כלכלית, "כדי לעזור לכל מי שנפגע גם מהצעדים האלה שאנחנו עושים היום, וגם מדברים אחרים. לעזור לעסקים, לעזור לעצמאיים, לעזור לעובדים".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website