הצעדים הארגוניים הושהו: 100 עובדי משק ומנהלה במכללה האקדמית בצפת ישובו לעבודתם

כמאה עובדי משק ומנהלה במכללה האקדמית צפת צפויים לשוב מחר (רביעי) לעבודה סדירה, זאת לאחר שבעקבות שיחות שהתקיימו בין נציגי ההסתדרות במרחב גליל עליון, מנכ"ל המכללה ונציג משרד האוצר, התקבלה החלטה להשהות את הצעדים הארגוניים בהם נקטו. בין הצדדים הוחלט על חזרה לשולחן המשא ומתן לקראת חתימה על הסכם קיבוצי ראשון.

הנהלת המכללה התחייבה בפני ההסתדרות וועד העובדים שלא לפגוע בשעות העבודה של עובדי ועובדות הניקיון, תוך קידום ההידברות על נושאים שנמצאים במחלוקת. כמו כן, ההנהלה התחייבה לפעול במידת השקיפות הראויה ולספק לוועד העובדים ולהסתדרות את המידע ואת הנתונים הדרושים להסדרת זכויות העובדים.

מחר צפויה להיערך פגישה ראשונה בין הצדדים במעמד הממונה על יחסי עבודה במשרד העבודה עו"ד נאווה לוי, נציגי ההסתדרות ומנכ"ל המכללה שלומי בן נון.

יו"ר מרחב גליל עליון, יונה פרטוק, אמר: "שום כוח לא יוכל לעצור רצון של עובדים להתאגד ולהגיע להסכם קיבוצי. הדבקות במטרה והשותפות שהפגינו העובדים תביא אותנו בסופו של יום להסכם המיוחל. אני קורא לכל הצדדים להמשיך לפעול באופן אחראי ומודה למזכיר האיגוד המקצועי במרחב, דוד כהן, אשר מלווה את ועד עובדי המכללה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website