חגית פאר נבחרה ליו”ר נעמת: “אנו רוצות אתכן איתנו. נעמת מושיטה לכן יד”

מרכז נעמת בחר אתמול (שלישי) בחגית פאר לכהן כיושבת ראש תנועת נעמת. פאר תחליף את גליה וולוך שכיהנה בתפקיד בשבע השנים האחרונות.

פאר מילאה את תפקיד יו״ר נעמת במרחב נגב מאוחד משנת 2012, ושימשה כרכזת פעילות ארצית של סיעת עוגן בהסתדרות בין השנים 2012-2009. טרם עבדה בנעמת ובהסתדרות כיהנה פאר כמנהלת לקוחות אסטרטגיים בחברת בזק בינלאומי. פאר היא תושבת להבים בנגב, נשואה ואם לשני ילדים.

ועידת נעמת הצבעה על בחירת חגית פאר ליו"ר נעמת החדשה 30 באפריל 209 (צילום: טל כרמון)

בנאום הבחירה שלה אמרה יו״ר נעמת החדשה כי "עומדת בפנינו תקופה מאתגרת. הממשלה החדשה שתקום על פי המסתמן לא תעשה לנו חיים קלים ביחס לשוויון מגדרי, לכן נצטרך לשלב ידיים כדי שמעמדנו לא יסוג לאחור והמאבקים שעל סדר יומנו יזכו לתהודה".

בנוסף אמרה פאר כי "נעמת תהיה בית וכתובת לכל אישה ונערה יהודיה, ערביה, ודרוזית, בגליל, בנגב בעיר, בכפר, צעירה וגמלאית. אנו רוצות אתכן איתנו. נעמת מושיטה לכן יד. יחד נפעל למקום שוויוני וצודק יותר."

פאר אף התייחסה למשבר במעונות היום ופנתה ליו"ר ההסתדרות הנכנס: "אני קוראת לך ארנון, להסתדרות לחבור לארגונים שמפעילים את מעונות היום להצלת מעונות היום. זה מגיע למאות אלפי פעוטות, אלפי סייעות ומאות אלפי הורים. אני בטוחה שההסתדרות תעשה כל שביכולתה לסייע במאבק החשוב הזה."

גליה וולוך יו"ר נעמת היוצאת, בכינוס ההסתדרות לקראת השביתה במשק 1 בנובמבר (צילום: אורן כהן דוברות ההסתדרות)

יו"ר נעמת היוצאת גליה וולוך אמרה בנאום הפרידה שלה: "זה היה חתיכת מסע מרתק, מסעיר, קשה ומאתגר. יחד ידענו רגעים של משבר ורגעים של התעלות. יחד חווינו הצלחות וגם לא מעט רגעים של תסכול. יחד ניסינו להביא לשינוי, לנפץ תקרות שלפעמים נדמה שעשויות בטון ולא זכוכית."

וולוך איחלה לפאר הצלחה והוסיפה: "אני בטוחה שתדעי לקחת את נעמת לגבהים חדשים. אני מקווה כי יחד נעמת וההסתדרות יצליחו במאבק למען החינוך לגיל הרך ועובדות המעונות."

Leave a Reply

Name *
Email *
Website