טרגדיה בעולם הכדורגל: חשש כבד לחייו של השחקן אמיליאנו סאלה

טרגדיה קשה בעולם הכדורגל. מטוס פרטי עליו היה חלוץ הרכש החדש של קבוצת קרדיף מליגת הפרמיירליג, אמיליאנו סאלה, ככל הנראה התרסק בדרכו לאנגליה. משטרת צרפת הודיעה שסאלה היה על המטוס הפרטי שנעלם מהרדר, והחלה  בחיפושים אחר שרידי המטוס ואחר סאלה והטייס שהיה עמו. באנגליה מעריכים כי הסיכוי שסאלה עדיין בין החיים הוא כמעט אפסי. בינתיים אוהדי קבוצת נאנט החלו להיאסף יחדיו והם מתפללים לשלומו של שחקנם לשעבר.

#UPDATE Footballer Emiliano Sala is missing presumed dead after a light aircraft he was travelling in disappeared over the English Channel, with a search to find the plane suspended for the night https://t.co/j2zUTC5uiR pic.twitter.com/D58otMHHji

— AFP news agency (@AFP) January 22, 2019

ממשטרת צרפת נמסר כי "עד כה חמישה מטוסים ושתי סירות הצלה ערכו חיפוש ב-1,000 קילומטרים רבועים. החיפוש מתואם על ידי מרכז שירותי החירום המשותף. לא נמצאו עקבות להימצאותו של המטוס. החיפושים ימשכו."

סאלה בן ה-28 נולד בארגנטינה ועבר בגיל 15 לקבוצת הנוער של מועדון בורדו הצרפתי. לאחר שלא מצא את מקומו בקבוצת הצמרת הצרפתית, עבר מספר עונות בהשאלה עד שנמכר בשנת 2015 לנאנט הקטנה. החלוץ הארגנטינאי הצטיין העונה בליגה הצרפתית וכבש 12 שערי ליגה במדי נאנט ב-19 משחקים בלבד.

Fans gather in Nantes

(via @JMBoudard) pic.twitter.com/g66G9mTzfn

— Sports Illustrated (@SInow) January 22, 2019

יכולותיו הגבוהות הביאו למכירתו לקבוצה הוולשית תמורת שיא מועדון של 18 מיליון ליש"ט. לאחר החתימה על חוזה לשלוש וחצי עונות היה אמור סאלה להגיע לקרדיף במטוס פרטי, שכאמור ככל הנראה התרסק בדרכו מצרפת לאנגליה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website