ישראל, תמונת מצב: 4,695 חולים, 66 מונשמים ו-16 מתים מנגיף הקורונה

נכון ליום שני בלילה, ישנם בישראל 4,695 חולי קורונה מאובחנים, מתוכם 66 מונשמים. 16 בני אדם מתו ממחלת הקורונה, מאז התפרצותה בחודשים האחרונים. רוב החולים, 2,107 במספר, מאושפזים בביתם כאשר הצוותים הרפואיים בודקים את מצבם באופן תדיר והם מונחים להשאר בבידוד. 586 חולים מאושפזים בבתי חולים ייעודיים, ו-527 מאושפזים בבתי החולים ברחבי ישראל, במחלקות יעודיות לחולי הקורונה. 161 חולי קורונה החלימו באופן מלא, ושוחררו לביתם. אחד מהם הוא ג’וני (38) ממזרח ירושלים, נהג אוטובוס התיירים מקפריסין שהיה במצב קשה מאוד והחולה המורכב הראשון בישראל – ולאחר טיפול מסור בבית החולים פדה-פוריה שבטבריה, שוחרר לביתו.

תמונת מצב הקורונה – 30/3 בשעה 21:00 (גרפיקה: אידאה)

בדיקה נגד קורונה בבית החולים רמב"ם. 30 במרץ (צילום: יוסי אלוני/פלאש90)

אחר הצהריים אתמול (שני) נקבע מותו של חולה קורונה בן 58, תושב חולון, אשר סבל ממחלות רקע. האיש, הוא הקורבן מספר 16 של מחלת הקורונה בישראל, והוא נפטר בבית החולים וולפסון, לשם הגיע ביום ראשון בערב.

משרד הבריאות ממשיך לעדכן על חקירות אפידימיולוגיות באתר משרד הבריאות – לחצו כאן.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

למידע על מחלת הקורונה ועל בידוד ביתי, יש לפנות לאתר משרד הבריאות, לקו משרד הבריאות *5400, או למוקדים הטלפוניים של קופת החולים.

איך להימנע מהידבקות בנגיף?

לפי משרד הבריאות, הדרך היעילה ביותר להימנע מהידבקות בקורונה היא שמירה על היגיינה אישית ושמירת מרחק מאנשים אחרים. חשוב לדעת כי אדם הנושא את הנגיף אינו חווה בהכרח את תסמיני המחלה, ולכן, יש להתייחס לכל אדם (גם לעצמנו) כנשא פוטנציאלי של הנגיף. הנחיות המשרד כוללות – רחיצת ידיים עם סבון ומים או חיטוי בג’ל אלכוהולי לעיתים קרובות, הימנעות ממגע בפנים של אנשים אחרים, מלחיצות ידיים מחיבוקים או מנשיקות. במשרד מנחים את הציבור לשמור מרחק של שני מטרים מאנשים אחרים. בנוסף, חשוב לא לשתף כלי אוכל או שתייה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website