ליגת האלופות: אס”א ת”א סיימה את השתתפותה בשלב הבתים בניצחון 7:0 על דראגון

אלופת ישראל אס"א ת"א סיימה אתמול (שלישי) בטעם טוב את השתתפותה בשלב הבתים בליגת האלופות עם ניצחון בתוצאה 7:0 על אלופת צפון מקדוניה, קבוצת דראגון. אס"א סיימה במקום השלישי בבית מספר 1 ששוחק בשבוע האחרון בבוסניה ולא העפילה לשלב 32 הגדולות.

אס"א הגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים ועם רצון עז לסיים את הטורניר עם ניצחון, לאחר שנתיים רצופות שהאלופה בדימוס מ.ס קרית גת לא הצליחה לנצח את היריבות שלה בשלב הבתים. אס"א ידעה לפי התוצאות הקודמות שהמקדוניות הן הקבוצה החלשה בבית, אך התקשתה לתרגם במחצית הראשונה את השליטה במשחק ליתרון משמעותי. בדקה ה-31 מור אפרים פרצה את הסכר עם שער ראשון במשחק לאחר בישול של שירלי אוחנה.

האלופה הישראלית עלתה משוחררת יותר והצליחה לעלות להילוך גבוהה יותר בפתיחת המחצית השניה. כבר בדקה ה-53 אס"א הכפילה את התוצאה עם פנדל מוצלח של ורד כהן, לאחר שהיא עצמה הוכשלה ברחבה. בדקה ה-73 שחר נקב העלתה את אס"א ל-3:0, לאחר בישול נוסף של שירלי אוחנה. בדקה ה-76 ג’ורג’בסקה מדראגון המקדונית קיבלה כרטיס צהוב שני והורחקה מהמשחק, בעקבות עבירה על שירה אלינב. בדקה ה-79 גם רקפת זיידן בת ה-16 הצטרפה לחגיגה והעלתה את אס"א ל-4:0. בדקה ה-87 ורד כהן בישלה לשירה אלינב את ה-5:0 ושתי דקות מאוחר יותר שוב שירה אלינב כבשה פעם נוספת מבישול של ורד כהן ובדקה ה-90 נטלי אזוריקה חתמה את תוצאת הסיום – 7:0 לאס"א ת"א.

אס"א כאמור לא העפילה לשלב הבא בעקבות שני הפסדים שספגה בתחילת הטורניר. במשחק הפתיחה נכנעה אס"א לאלופת איסלנד החזקה בריידבליק בתוצאה 4:1. את השער לזכות אס"א כבשה המצטיינת של המועדון בטורניר, שירה אלינב. במשחק השני בטורניר הפסידה אס"א ת"א לאלופה הבוסנית ס.פ.ק סרייבו בתוצאה 1:0, משער בדקה ה-79. המשחק היה צמוד לאורך המחצית הראשונה ובמחצית השנייה הקבוצה הבוסנית הייתה מסוכנת יותר ולחצה יותר על השער הישראלי ובסיום מצאה את הרשת לקראת הניצחון החשוב.

לכדורגל הישראלי יש עוד הרבה לאן להשתפר. מדינות כמו קפריסין, מונטנגרו, בוסניה, אסטוניה ואלבניה מצליחות יותר מאיתנו בשנים האחרונות. על הכדורגל הישראלי להשקיע יותר מבחינת תשתיות והכנה בשחקניות הצעירות כמו שירה אלינב בת ה-19 כדי לגדל את דור העתיד של כדורגל הנשים בישראל על מנת שיהיה מקצועני ואיכותי יותר ולא להישאר מאחורה אל מול הצמיחה האדירה של כדורגל הנשים באירופה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website