“ללא כל סיבה מוצדקת”

לאור הסירוב למנות שוב את סגן שר הביטחון, ח"כ אלי בן דהן מהבית היהודי, הכריזה המפלגה כי לא תצביע עם הקואליציה עד שתשונה ההחלטה. בן דהן עצמו מסר כי הופתע מהמהלך וכי איננו נוגע למשבר הפוליטי הנוכחי.

"בשעות האחרונות פעלנו באינטנסיביות למול אנשי לשכת ראש הממשלה על מנת למנוע את ההחלטה הלא הוגנת של פיטורי סגן שר הביטחון, הרב אלי בן דהן, שהתקבלה ללא כל סיבה מוצדקת", נמסר מהבית היהודי.

"לצערנו, ראש הממשלה ואנשי נוהגים בכוחניות כלפי הבית היהודי, כפי שלא היו עושים מול אף מפלגה אחרת. נוצר מצב א-סימטרי, שבו סגן שר הביטחון נאלץ לשלם את המחיר על התפטרותו המבישה של שר הביטחון אשר ברח מאחריות. אין כל סיבה לפטר צוות שלם של סגן שר ויועציו, ולשלוח מספר משפחות לאבטלה מיידית, בשל גחמה בלתי מוסברת.

לצערנו, למרות בקשות חוזרות ונשנות, אנשי לשכת רוה״מ נותרו בשלהם. אנו לא נאפשר את האבסורד הזה. לכן, סיעת הבית היהודי לא תצביע עם הקואליציה באף הצבעה עד אשר יחזור בו רוה״מ מהחלטתו."

בן דהן עצמו מסר כי הופתע מאי-המינוי, "המשבר הפוליטי תפס אותי בעיצומה של עבודה חשובה על פרויקטים רבים, למען משרתי המילואים, נכי צה"ל, תושבי יו"ש ועוד נושאים רבים. מדובר בחלק מההסכם הקואליציוני, והמשך פעילותי במשרד הביטחון אינו נוגע לעתיד הקואליציה, כפי שאינו נוגע לעבודתם של שאר השרים. ניתן לבצע את התהליך הטכני באמצעות אישור טלפוני בלבד. אני בטוח שהשכל הישר וההגינות יגברו על כל שיקול אחר."

Leave a Reply

Name *
Email *
Website