מכתב דחוף מיו”ר ההסתדרות קורא לראש הממשלה לדחות את סגירת שדה דב

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שלח לפני כשעה (ב’) מכתב דחוף לראש הממשלה בנימין נתניהו, וקרא לו להתערב לדחיית סגירתו הצפויה של שדה התעופה דב הוז (שדה דב) בתל אביב. "שעת האפס שקרבה מעמתת אותנו עם ההשלכות ההרסניות שעשויות להיות למהלך" כתב. "אין צורך להכביר במילים על המחיר הגבוה שתשלם לא רק העיר אילת, אלא החברה הישראלית כולה, במידה ולא תידחה סגירתו של שדה התעופה". מחר (שלישי) צפוי דיון בנושא בוועדת הכספים שבראשותו של ח"כ משה גפני.

בפגישתם לפני שבועיים העלה כבר יו"ר ההסתדרות בר-דוד, את הסוגיה, בפני ראש הממשלה נתניהו. "בהמשך לפגישתנו, אני פונה אליך רגע לפני מהלך בעל השלכות היסטוריות הנוגע לעשרות אלפי חברים ואזרחים במדינת ישראל, וקורא להתערבותך הדחופה במניעת סגירתו שדה דב", כתב בר-דוד.

עוד הדגיש בר-דוד במכתבו כי, "הפסקת הפעילות המידית של שדה דב, תכרסם במעמדן של חברות התעופה הישראליות ותנחית מכה אנושה על התיירות המקומית. המהלך יפגע בתושבים שמתניידים לבדיקות רפואיות ויעמיק את הפערים בין פריפריה למרכז".

לסיכום הדגיש יו"ר ההסתדרות כי קיימות חלופות ראויות, המאפשרות את המשך הפעלת המסלול בשנים שנותרו עד תחילת הבנייה. "מדובר בסוגיה שדורשת מנהיגות אמיצה ואחראית" כתב. "המעורבות האישית שלך בנושא היא אמירה נחרצת שנחוצה על מנת לעצור את רוע הגזירה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website