מעלה אפרים: ניצחון חשוב לרמת השרון במשחק העונה מול אס”א תל אביב

במחזור ה-11 בליגת העל, רמת השרון השיגה ניצחון חשוב במירוץ האליפות על אס"א ת"א בתוצאה 0:3 עם צמד נפלא של מור אפרים. הפועל רעננה השיגה נקודות ראשונות העונה 1:3 בחוץ על מכבי חולון. קרית גת ניצחה בקלות 2:4 את בנות נתניה ומכבי בנות עמק חפר גברה 0:1 על מכבי כישרונות חדרה משער אדיר של נועה סלימהוג’יץ.

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 11 (גרפיקה: אידאה)

 

 
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

מ.כ.נ. רמת השרון 3 – אס"א ת"א 0

משחק העונה בין שתי הקבוצות הטובות בליגה הסתיים בניצחון מוחץ של רמת השרון, למרות שהתוצאה לא משקפת את פערי הרמות בין שתי הקבוצות. בעקבות הניצחון רמת השרון עלתה מקום הראשון בטבלה. במחצית הראשונה רמת השרון לחצה כדי להשיג את שער היתרון, אך יכולת מצויינת של שוערת אס"א אנאבלה ביקסבי במשחקה האחרון במדי אס"א, מנעה מרמת השרון שער. בדקה ה-45 נגיעת יד של שחקנית אס"א ברחבה תורגמה לפנדל אותו ניצלה ורד כהן שהעלתה את רמת השרון ל-0:1. 

במחצית השניה רמת השרון המשיכה להראות עליונות ברורה במשחק ועלתה בדקה ה- 56 ליתרון 0:2, מור אפרים חטפה את הכדור למיכל בין במרכז השדה, יצאה להתקפה מתפרצת, זיהתה שביקסבי נמצאת מחוץ לשערה ובצ’יפ נהדר הקשיתה את הכדור לתוך הרשת. בדקה ה-64 כדור קרן של שירה אלינב הגיע למור אפרים שעלתה גבוה מעל כולן ונגחה כדור חזק לפינה הנגדית פנימה, שער ענק נוסף למור אפרים שהעלתה את מאזנה העונתי ל-9 שיערים. בסיום ניצחון ענק לרמת השרון, שמשאיר המון נקודות למחשבה לאס"א לקראת צמד המפגשים הצפויים בפלייאוף העליון בין שתי הקבוצות. 

מור אפרים מרמת השרון (משמאל) (צילום: מושיק אושרי, אס"א תל אביב)

מכבי חולון 1- הפועל רעננה 3

הפועל רעננה השיגה סוף סוף נקודות ראשונות העונה. רעננה המועמדת לירידה, פתחה את העונה עם 10 הפסדים רצופים. הניצחון על אחת היריבות בתחתית הגיע בעקבות מספר שחקניות חיזוק שהגיעו לקבוצה במחזורים האחרונים. הניצחון של רעננה מגיע בדיוק בזמן, כאשר נותרו עוד 9 מחזורים לסיום העונה.

בדקה ה-51 חולון עלתה ליתרון משער אנה בירד שגלשה לכדור רוחב וגלגלה אותו פנימה מול שער ריק. חלפה דקה ורעננה השוותה את תוצאת המשחק, סטפני מרשטיין הגביהה כדור לרחבה והזרה החדשה והכישרוניות של רעננה אמנן קואסי בת ה-18 מחוף השנהב בעטה אותו פנימה. בדקה ה-55 רעננה עלתה ליתרון במשחק. ונסה ולדז  נשלחה להתקפה מתפרצת התגברה על שחקנית הגנה ועברה את שוערת חולון אולין מרטינז בדרך לשער. בדקה ה-65 אמנן קואסי השלימה צמד עם נגיחה לרשת של כדור קרן. 

מ.ס קרית גת 4 – בנות נתניה 2

מ.ס קרית גת חוזרת לנצח לאחר ההפסד הכואב במחזור הקודם לאס"א ת"א. בדקה ה-20 אנה קרולין העלתה את קרית גת על לוח התוצאות. רעות רווחה הגביהה כדור קרן מצויין, ישר לראש של קרולין שזינקה מעל כולן ונגחה פנימה. בדקה ה-33 כדור קרן נוסף של רעות רווחה, נהדף ע"י הגנת נתניה והגיע מחוץ לרחבה לניקול רנטיסי שבעטה טיל למשקוף ופנימה. שער בכורה לרנטיסי בת ה-17 בליגה. הבליץ של קרית גת נמשך עם שער נוסף בדקה ה-37, נגו מבלאק העלתה כדור חופשי וליאור אדרי נגחה את הכדור פנימה. 

במחצית השניה קרית גת סגרה את המשחק עם שער נוסף בדקה ה-48. רעות רווחה הוציאה התקפה מתפרצת, בניסיון לעצור אותה נהדף הכדור והגיע לבשירה טורה שנכנסה לרחבה וכבשה את השער הרביעי במשחק. לקראת סוף המשחק נתניה הבקיע שני שערים וצמקה את התוצאה. בדקה ה-76 רחל שטיינשניידר הבקיעה בבעיטה מתוך הרחבה, לאחר בישול של יטונדה אדבויאג’ו. בדקה ה-78 נתניה יצאה להתקפה מתפרצת, גיל חבצלת העבירה כדור רוחב לתוך הגנת קרית גת ויטונדה אדבויאג’ו הבקיעה עם העקב את הכדור פנימה. 

במשחק נוסף ניצחה מכבי בנות עמק חפר בתוצאה 1:0 את מכבי כישרונות חדרה ו-3 מחזורים לסיום העונה הסדירה עשתה צעד ענק להעפלה היסטורית לפלייאוף העליון. לזכות עמק חפר כבשה את שער הניצחון הכוכבת הצעירה, נועה סלימהוג’יץ ב ה-16 לאחר כדור קרן שנהדף מהגנת חדרה, בבעיטה לחיבורים מקצה הרחבה.  

Leave a Reply

Name *
Email *
Website