מתחרה ליאנגו דלי: וולט תשיק היום את שירות ‘וולט מרקט’

(צילום: שי עזרי, וולט ישראל)

וולט משיקה את שירות ‘וולט מרקט’, ותנסה להתחרות ביאנגו דלי בשוק משלוחי המכולת בתל אביב. חברת המשלוחים תפתח היום (שלישי) את "החנות השחורה" הראשונה שלה, מעין מחסן לוגיסטי סגור שממנו ילקטו מוצרי מזון, פארם ומוצרי מכולת נוספים, ברחוב אילת בתל אביב.

השירות יפעל בכל יום בין השעות 8:00 בבוקר ל-24:00 בלילה, ויציע מעל 3,000 מוצרי מכולת ופארמה שונים. החברה מתחייבת למשלוחים לדרום תל אביב ומרכזה בתוך 45 דקות, מעט יותר מיאנגו. בדומה למתחרה, ברגע קבלת ההזמנה היא תלוקט על ידי מלקטים ב"חנות השחורה" ותצא ללקוח באמצעות שליח החברה. נוסף על כך, תהיה אופציה לאיסוף עצמי של ההזמנה. לא תתאפשר קנייה פיזית בחנות.

שירות ‘וולט מרקט’ יתווסף למשלוחי המכולת והפארם שמקיימת החברה כבר היום באמצעות קמעונאים מתחום המכולות שאינם בבעלותה, כמו סופר יודה ויילו מרקט. ברחבי העולם, ב-17 מתוך 23 המדינות בהן וולט פועלת, הוא פועל כבר שנתיים, עם קרוב למאה סניפים.

נכון להיום, שליחי וולט לא מועסקים בחברה, אלא עובדים עמה כמעין "עצמאים" בתשלום עבור כל משלוח, וללא זכויות סוציאליות. המלקטים יועסקו בחברה במסגרת יחסי עבודה מלאים במשמרות.

"הדגש שלנו יהיה על איכות וטריות של מוצרים יחד עם מיידיות ללקוח שתושג באמצעות זמן ליקוט של דקות בודדות ושילוח מיידי באמצעות מערך השליחים הנרחב שלנו", אמר מנהל האופרציה של ‘וולט מרקט’, וממייסדי וולט ישראל, ישראל חן קדוסי. "הלקוח ייהנה מחוויית הקניה המתקדמת והשירות המעולה באפליקציית וולט גם בסופר, ובסטנדרט הגבוה ביותר שהכיר אצלנו בשנים האחרונות  באיכות ובמיידיות".

ליאור אשכול, מנכ״לית וולט ישראל: "החוויה של הזמנת הסופר עומדת בפני שינוי ענק. אנחנו רואים שהלקוחות רוצים איכות, שירות ומגוון. הקנייה תהפוך להיות הרבה יותר מיידית והרבה יותר תכופה, במקום הקנייה השבועית הגדולה. היכולות הטכנולוגיות והאופרטיביות שפיתחנו בוולט ישראל בשלוש שנים וחצי האחרונות יאפשרו לנו לספק ללקוח את חוויית השירות הזו שהוא רוצה. אנחנו גאים להוביל את המהפכה הצרכנית והטכנולוגית שמתרחשת הזו, יחד עם השותפים שלנו בקטגוריית הסופרים כיום".

 

 

דבר היום
כל בוקר אצלך במייל

הרשמה

על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website