מת מפצעיו העובד שנפגע במהלך ההכנות לאירוויזיון

עובד בשנות ה-60 לחייו שנפצע ביום שני באורח קשה בעת פריקת ציוד תאורה בחניון מתחם האקספו בת"א בו מתקיים האירוויזיון, נפטר הלילה (רביעי) מפצעיו.

מבית החולים ‘איכילוב’ נמסר כי "במהלך הלילה חלה הידרדרות במצבו של נהג המשאית שנפצע קשה במתחם האקספו כתוצאה מנפילת גוף תאורה. לצערנו, חרף מאמצי החייאה ממושכים, נאלצו הרופאים ביחידה לטיפול נמרץ כללי, לקבוע את מותו. בית החולים משתתף בצער המשפחה."

מתאגיד השידור הציבורי ‘כאן’ נמסר לאחר התאונה כי אחת מהעגלות ציוד הטכני נפלה על העובד, נהג משאית, בעת שפרק אותה.

הנהג, עובד של חברת התאורה גיל טייכמן, טופל במקום על ידי רופא מבית החולים איכילוב הנמצא קבוע במתחם, אשר הזעיק אמבולנס של מד"א שפינה את הפצוע לבית החולים איכילוב. עם הגעתו הוא עבר סדרות בדיקות והובל לניתוח נוירוכירורגי דחוף. המשטרה ונציגי משרד העבודה הגיעו אף הם למקום.

מהפקת האירוויזיון נמסר: "כואבים את מותו של נהג המשאית שנפצע השבוע במהלך פריקת משאית עם ציוד טכני בחניון מתחם האירוויזיון. אנו משתתפים בצער המשפחה ושולחים את תנחומינו. נושא הבטיחות והאבטחה הם בראש מעינינו, ועומדים בסטנדרטים ונוהלי הבטיחות החמורים ביותר. נפעל יחד עם הרשויות לבדיקת המקרה."

מאקספו תל אביב נמסר ביום התאונה כי "הפקת האירוויזיון נמצאת באחריותו המלאה של תאגיד ‘כאן’ אשר נדרש לעמוד בכל הסטנדרטים ונהלי הבטיחות הקפדניים ביותר. האירוע התרחש בחניון העמסה חיצוני ולא באולמות בהם יתקיימו האירועים. אנו שולחים איחולי החלמה ורפואה שלמה לפצוע."

ביום חמישי האחרון, נפגע עובד כבן 60 במעלית משא באולם אירועים ברחוב הסתת בחולון. ספג פגיעה רב מערכתית ופונה במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם לבי"ח שיבא.

ביום רביעי, בצהרים נפל עובד בן 72 מגובה 4 מטרים במהלך ביצוע עבודות ניקיון בבית מגורים בנתניה ופונה במצב קשה ולא יציב, מורדם ומונשם עם חבלת ראש לבית החולים לניאדו. הוא נפטר בבית החולים כיממה לאחר הפציעה, והינו העובד ה-28 שנהרג מאז תחילת השנה על פי נתוני הקבוצה למאבק בתאונות בניין ותעשייה".

בערב יום העצמאות בשבוע שעבר נפגע מפעיל זיקוקים כבן 50 באורח בינוני, סמוך לבימת בידור במגדל העמק. הוא פונה עם פציעה בכף היד לבית החולים רמב"ם בחיפה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website