עובדי בזק בינ”ל: נפסיק לשתף פעולה עם איחוד חברות הבת של בזק

ועד עובדי בזק בינלאומי קיים הבוקר (רביעי) אספת עובדים מיוחדת, בה הודיעה יו"ר הוועד לימור ליברמן-לביא כי עובדי החברה יחדלו מכל שיתוף פעולה בכל הנוגע לאיחוד חברות הבת בקבוצת בזק.

"מזה מספר חודשים אנחנו נמצאים במשא ומתן עם הנהלת החברה על מנת להגיע להסכם ביחס לסינרגיה ולחידוש ההסכם הקיבוצי" אמרה ליברמן-לביא, "מתחילת המגעים בחרנו בדרך של הידברות מתוך הבנה שמצב החברה דורש התאמות לשוק בו אנו פועלים, ועל מנת לשמור על המשך רווחיות החברה. לצערנו, לאחר שכבר נרשמה התקדמות משמעותית ואף הגענו למתווה להסכם, הנהלת החברה חזרה בה מהבנות אלו. אנחנו לא נסכים ולא נשתף פעולה עם התנהלות כזו.  כל עוד לא נחתם הסכם, לא תתקיים ולא ניתן יד לקדם את הסינרגיה בחברה".

לימור ליברמן-לביא, יור ועד עובדי בזק בינלאומי. (קרדיט: אורלי שניידר)

על פי הודעת הוועד, "החל מרגע זה, כל העובדים נדרשים לחדול באופן מיידי ומוחלט מכל שיתוף פעולה עם מהלכים הקשורים לאיחוד פעילויות עם חברות פלאפון ויס".

במסגרת הצעדים עליהם הכריזו העובדים לא תתאפשר כניסה של עובדי פלאפון ויס למשרדי בזק בינלאומי, לא יסופק ציוד לחברות יס ופלאפון ולא יינתן להן מענה ולא יתקיימו פגישות עבודה וצוותי חשיבה עם עובדים משתי החברות.

ביום ראשון השבוע הודיעו גם עובדי חברת פלאפון כי, לאור התנהלות בזק,ינתקו מגע מהמהלכים לאיחוד חברות הבת. "הנהלת פלאפון מנסה לכפות עלינו מהלכים חד צדדים שיובילו ליצירת מציאות מסוכנת שתפגע בנו כבר בטווח הקצר" אמר יו"ר ועד העובדים יחיאל שמן, "עובדי פלאפון  ללא יוצא מן הכלל מפסיקים מהיום כל שיתוף פעולה עם ההנהלה בכל הנוגע לאיחוד פעילות וסינרגיה עם חברות הבנות בקבוצת בזק. לא יתקיימו פגישות עבודה וצוותי חשיבה עם עובדים מהחברות האחרות, לא יסופק ציוד או מענה לחברות  ואין לבצע כל פעולה של שירות, תיקון, מכירה ואספקה הקשורה באיחוד הפעילויות או החברות, הן לגורמים בתוך החברה והן לגורמים מחוצה לה".

מבזק בינלאומי נמסר בתגובה כי "אנו נמצאים בתהליך שקוף והוגן מול נציגי העובדים על מנת להגיע להסכם הטוב ביותר לעובדים ולחברה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website