עובדי תחנת הכוח של חברת החשמל בחדרה הצטרפו למבצע ניקוי הזפת

עובדי תחנת הכוח ‘אורות רבין’ של חברת החשמל בחדרה לקחו הבוקר (שלישי) חלק  במאמץ לניקוי החופים מהזפת שנפלטה אליהם. לדברי הפקח של חוף האקוודוקט בקיסריה הסמוך לתחנה, בו פעלו, אספו העובדים כטון וחצי פסולת עד כה.

(צילום: חברת החשמל)

עמית זנדר, רפרנט האגף לייצור במחלקת הים של חברת החשמל: "עם קבלת ההודעה בדבר כתמי השמן בים, נערכנו בכל תחנות הכוח לבדוק שאין לנו זפת בכל תעלות הכניסה ופתחי יניקת מי הקירור, ושכל המחסומים שתפקידם למנוע את כניסת השמן תקינים ושום דבר לא נהרס. בשלב השני הגענו פה לעזור ולנקות את החוף. אבל בראש ובראשונה תפקידנו כמחלקת ים למנוע תקלות במערכת הקירור של מחלקת הייצור".

(צילום: חברת החשמל)

עובדי חברת החשמל מצטרפים לתלמידי בתי ספר ולמתנדבים רבים נוספים הפועלים בימים אלה במאמץ לנקות ולשקם את חופי הארץ, ולהציל עד כמה שניתן את הצמחייה ובעלי החיים.
דבר היום – כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

בית המשפט השלום בחיפה הקל היום על הוראות צו איסור הפרסום שהטיל על חקירת האירוע לבקשת היחידה הארצית להגנת הסביבה והמשטרה הירוקה הפועלים תחת המשרד להגנת הסביבה. בהתאם להחלטה החדשה, שמות הספינות שהיו מעורבות, לכאורה, בפרשה יפורסמו מחר בשעה 16:00.

עד כה ידוע כי באזור שבו ככל הנראה התבצעה שפיכת הנפט, כחמישים קילומטרים מחופי אשקלון, עברו כעשר ספינות בהן מתמקדת החקירה. ספינה אחת מהעשר הגיעה לנמל אשדוד, נבדקה על ידי אנשי המשרד להגנת הסביבה והחשד לגביה הוסר. משרד הבריאות קרא לציבור להימנע מהגעה לחופים מראש הנקרה ועד לאשקלון.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website