שני גברים בהם חייל צה”ל תלשו והשחיתו דגל גאווה בעמק הירדן

שני גברים, בהם חייל במדי צה"ל, תועדו בצהריים (חמישי) תולשים דגל גאווה שהונף במועצה האזורית עמק הירדן. הגברים תועדו בידי עובד המועצה וסירבו למסור את פרטיהם.

"הם הורידו כי הם לא מסוגלים להכיל עוד דעות מלבד את שלהם והם מפחדים מאתינו", אומר ינון ערב, רכז הקהילה הגאה במועצה מטעם המשרד לשיוויון חברתי, ל’דבר’. "לבני הנוער במועצה יש גב מהמועצה המדהימה שלנו, ולא ניתן לאף אחד להוציא לנו הרוח מהמפרשים. כולם מוזמנים לסופ"ש הגאווה המהמם שיהיה פה מחר ומחרתיים".

ערב, המשמש כתובת לפניות בנושא להט"ב במועצה ואחראי על אירועי הגאווה, שוקל אם להגיש תלונה במשטרה נגד שני המשחיתים. "נפנה לקבילות החיילים בנושא, ונקווה שנמצה איתם את הדין עם המשחיתים על השחתת רכוש מועצה".

במסגרת אירועי הגאווה במועצה ייצא מחר משט גאווה גדול בהשתתפות קבוצות ספורט מקומיות, ובשבת יתקיים פיקניק משפחות והופעה של הראל סקעת. ביום חמישי הבא יתקיימו חגיגות גאווה גם בטבריה השכנה. בפעם הרביעית תוביל הקהילה הגאה בעיר, ‘דונה’ את ההפנינג עם דוכני הסברה, מתחם לילדים, הופעות דראג ונאומים.

"מצפות לראות עשרות רבות של חברות וחברים מכל הגילאים שבאים לתמוך ברעיון שיש מקום לכולם וכולן בטבריה", אומרת רומיה בן ארי, חברת הקהילה הגאה. "האירוע הוא חגיגה של שוויון וחופש, יש בו מקום ללמוד, להכיר ולשאול בדוכנים השונים וגם לשמוח ולהביע תמיכה ברעיון הפשוט שאפשר לחיות זה לצד זה בכבוד".

תגובת דובר צה"ל תימסר כשתתקבל.

דבר היום
כל בוקר אצלך במייל

הרשמה

על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website