שתי מדליות כסף ללינוי אשרם ומדליית כסף קבוצתית לישראל באליפות העולם

יום היסטורי לישראל בהתעמלות הישראלית. לינוי אשרם המשיכה את הופעתה המצויינת באליפות העולם בבאקו וזכתה הערב (חמישי) בשתי מדליות כסף במכשירי האלות והסרט. הנבחרת הישראלית גם זכתה במדליית כסף קבוצתית בתרגילים אישיים, בפעם הראשונה בתולדותיה. עבור אשרם זו המדליה החמישית באליפות העולם הנוכחית אחרי שביום שלישי השיגה את הכסף בחשוק והארד בכדור. בשישי תתקיים התחרות החשובה ביותר בקרב-רב בה לינוי תקווה לשחזר את הישגה מהשנה שהעברה בה סיימה כסגנית אלופת העולם.

“I am very different in life and in #RhythmicGymnastics. In life I am shy but when I perform I am not.” – Israeli Linoy Ashram wins three silver medals in clubs, ribbon and team event at #RGBaku2019. pic.twitter.com/mI7KCX2qbc

— Olympic Channel (@olympicchannel) September 19, 2019

בגמר תרגיל האלות עלתה אשרם ראשונה והציגה תרגיל טוב ואנרגטי. אשרם ניצלה ממבוכה כשהצילה מספר פעמים את המכשיר מנפילה, ובזכות דרגת קושי גבוהה קיבלה ציון של 23.300 שהציב אותה במקום השני. ניקול זליקמן ביצעה תרגיל טוב, עליו קיבלה ציון מאכזב של 20.850, שהציב אותה במקום השביעי והלפני אחרון. את מדליית הזהב השיגה דינה אברינה מרוסיה עם ציון של 23.850, אחותה ארינה אכזבה עם 22.050.

בגמר הסרט סרט לינוי השיגה ציון של 20.750 נקודות. במדליית הזהב, זכתה דינה אוורינה מרוסיה עם 21.800 נקודות ובמדליית הארד זכתה יקטרינה סלזנבה גם היא מרוסיה עם 20.650 נקודות.

ניקול זליקמן באליפות העולם בהתעמלות אמנותית, אזרבייג׳ן 2019 (Photo by Ulrik Pedersen/NurPhoto via Getty Images)

הישג נוסף וחסר תקדים התרחש היום בבאקו, כאשר ישראל עלתה היום (חמישי) על הפודיום בתחרות הקבוצתית המחושבת על פי ההישגים בתחרות האישית. ישראל צברה בסך הכול 174.750 נקודות בשקלול שמונה הציונים הטובים מבין כל המתעמלות האישיות ודורגה במקום השני. רוסיה זכתה בזהב עם 186.5 נקודות, שלישית סיימה בלארוס עם 168.550 נקודות.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website