120 עובדי חברת דימר בשלומי חתמו על הסכם קיבוצי חדש

ההסתדרות, חברת דימר וועד העובדים חתמו היום (רביעי) על הסכם קיבוצי בחברה שיחול על כ-120 מעובדיה. ההסכם שכולל בין היתר מענקים והטבות שייתנו ביטחון כלכלי ותעסוקתי לעובדים במפעל בשלומי, יעמוד בתוקף עד יולי 2023.

על פי ההסכם, עובדים בעלי ותק של שנתיים בחברה ייהנו ממעמד של עובדים קבועים. בנוסף, כל עובד עם ותק של שנה ומעלה יקבל מענק של 150 שקל בחודש למשך שנה. מי שהשלים תקופה של עשר שנים בחברה יקבל תוספת של 400 שקל לשכרו, ועובד שהשלים 20 שנות עבודה יקבל מענק חד-פעמי של 4,500 דולר.

העובדים ייהנו מימי בחירה וימי חופשה בגין אירועים מיוחדים מעבר למכסה השנתית. העובדים יהיו זכאים גם לארוחות מסובסדות, והחברה תשתתף בעלויות של קייטנות קיץ וביטוחי שיניים.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

יו"ר מרחב גליל מערבי אשר שמואלי: "גם בימים קשים אלו אנו ממשיכים לדאוג לציבור העובדים ולהגיע להסכמים קיבוציים כדי שהעבודה תהיה מאורגנת. אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הגיבוי והליווי לאורך כל הדרך, וליו"ר נעמת במרחב עופרה אלקיים-כהן שמלווה את התהליך ודואגת לציבור העובדות והעובדים.

אני מודה גם לעו"ד הגר בר יוסף מהלשכה המשפטית באגף לאיגוד מקצועי ולמזכיר איגוד ענף המתכת במרחב גליל מערבי מאיר עזרא, שניהלו את המו"מ בצורה מקצועית. תודה גם ליו"ר ועד עובדי דימר דוד אוחיון ולחברי הוועד מוריס יאיא ואלי בן חמו על הדאגה לעובדות ועובדי המפעל". במו"מ לגיבוש ההסכם היה מעורב גם יו"ר הסתדרות עובדי התעשייה גבי אסרף.

דימר היא חברה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק כלי חיתוך לעיבוד עץ, פלסטיק, אלומיניום ותעשיות נוספות. המפעל הוקם ב-1960 על ידי מיקי ויהודית רייכנטל. ב-2014 מכרו בני הזוג 70% ממניות החברה לקרן פימי,30% נותרו בבעלות המשפחה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website