אחרי הבידוד: 63 בתי ספר וגנים יחזרו לשגרת לימודים בשבוע הקרוב

63 בתי ספר וגנים יחזרו במהלך השבוע הקרוב לפעילות של שגרה לימודית לאחר שסיימו את הבידוד המניעתי שלהם. מוסדות חינוך אלה נכנסו לבידוד עם גילוי של תחלואה, זאת נוסף לסגירה המידית שלהם. ממשרד החינוך נמסר שעל רקע הערכות המומחים כי הנגיף ימשיך ללוות אותנו לאורך החודשים הקרובים, ימשיך המשרד לפעול במתווה העבודה הקיים.

מהערכת המצב וניטור התחלואה במערכת החינוך, נכון להיום (ב’), עולה כי מספר החולים עומד על 385 ומספר מוסדות החינוך הסגורים עומד על 135. 17,605 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מניעתי ויעברו ללמידה מרחוק כדי להמשיך את שגרת לימודיהם ככל שניתן. מוסדות החינוך אשר ממשיכים לקיים למידה פיזית ימשיכו לשמור על כללי הזהירות המונעת של עטיית מסיכה, שמירה על היגיינה ושמירה על מרחק ככל שניתן.

הסתדרות המורים דרשה אתמול (ראשון) משר החינוך להחזיר את מתווה הפרדת הכיתות לקבוצות קטנות, זאת בעקבות העלייה בתחלואה בבתי הספר. "אף אחד לא יכול לשמור על מרחק של שני מטר בין התלמידים או לאכוף חבישת מסכות במשך יום שלם. את התוצאות של ביטול מתווה הקפסולות וחזרה לכיתות גדולות אנו רואים בימים אלה בעלייה משמעותית במספר החולים". בתשובה לכך, דרשו ארגון ההורים ויו"ר המרכז לשלטון מקומי שלא להשבית את מערכת החינוך ולאפשר לתלמידים לסיים את שנת הלימודים.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website