אס”א תל אביב ניצחה את קרית גת ותפסה את המקום הראשון בפסגה

במשחק המרכזי של המחזור השלישי בליגת העל, האלופה אס"א ת"א ניצחה במפגש הצמרת את סגנית האלופה מ.ס קרית גת מצמד של החלוצה הג’מייקנית שקירה דונקן. רמת השרון איבדה נקודות ראשונות בתיקו 1:1 מול מכבי חולון. מכבי בנות עמק חפר טורפות את הדשא בניצחון האדיר 1:6 על מכבי נתניה ומכבי חדרה השיגה ניצחון ראשון העונה 2:7 על הפועל רעננה שמבססת את מקומה במקום האחרון. 

טבלת ליגת העל לנשים בכדורגל, עונת 2019-2020, מחזור 3 (גרפיקה: אידאה)

אס"א תל אביב 2 – מ.ס. קרית גת 0

במשחק הראשון העונה בין שתיים משלושת המועמדות לאליפות העונה, האלופה אס"א ת"א השיגה ניצחון ענק על אחת היריבות המרכזיות שלה שהוליכה את הטבלה במחזור הקודם. החלוצה הג’מייקנית שקירה דונקן ממשיכה להציג יכולת אדירה מאז תחילת העונה וכובשת את שערה החמישי בשלושה משחקים. זאת העונה הרביעית של דונקן בליגת העל ולאחר שנתיים חלשות יחסית היא מתחילה להזכיר את היכולת שלה מעונת הבכורה שלה בליגה, במהלכה היא כבשה 21 שערי ליגה. 

לאחר מחצית ראשונה מאופסת, אשר התאפיינה בהגנות החזקות של שתי הקבוצות, בדקה ה-55 הצליחה אס"א ת"א להבקיע את השער הראשון במשחק לאחר מבצע קבוצתי מצויין של שירלי אוחנה שעברה את שוערת קרית גת, העבירה כדור רוחב מזווית קשה לטליה זומר שבנסיון לספק בעיטה, ספק מסירה מצאה את שקירה דונקן לבד מול רשת חשופה. 0:1 לאס"א.

בדקה ה-68 עבירה אלימה של חלוצת קרית גת בשירה טורה, שדחפה את בלמית אס"א מיכל בין על שוערת אס"א אנבלה ביקסי, במאבק להגיע לכדור עומק . בעקבות העבירה הרוחות התלהטו וטורה הוסיפה עוד דחיפה ללא כדור, שלא זכתה לתגובה של שופט המשחק אור לגסי. בדקה ה-75 שקירה דונקן חטפה כדור מהגנת קרית גת ובעטה בסיבוב מהאוויר ממרחק של כ-30 מטר, שער אדיר של החלוצה שפורחת מחדש במדי אס"א ת"א. בעקבות היתרון הכפול, קרית גת לחצה על השער של אס"א, אך יכולת טובה של מיכל בין והשערת האמריקאית ביקסי מנעו מקרית גת לצמצם את התוצאה. 

אס"א ת"א מול מ.ס. קרית גת, ליגת העל לנשים בכדורגל, מחזור 3 (צילום: מושיק אושרי, אס"א ת"א)

מכבי חולון 1- מ.כ.נ. רמת השרון 1

הדשא במגרש בחולון נראה מסוכן ובטוח הקשה על המשחק של שתי הקבוצות, חשוב שבהתאחדות ידאגו לרמת הדשא במגרשים בהם משחקים בליגת העל לנשים. רמת השרון ספגה לראשונה והעונה וחולון מוכיחה שהיא בנתה גם העונה קבוצה טובה שתקשה על הקבוצות הגדולות בליגה ותגרום להן לאבד נקודות חשובות. רמת השרון עלתה ליתרון בדקה ה-14, במהלך שהחל עם חטיפת כדור של שני לדרמן והמשיך בבישול תוך כדי נפילה של ורד כהן למור אפרים שממשיכה להיות בלתי ניתנת לעצירה העונה עם כיבוש שער רביעי מתוך חמישה שערים של רמת השרון העונה. 

במחצית השניה חולון ניסתה להשיג את השוויון, בדקה ה-67 בעיטה חופשית חזקה של שחקנית ההתקפה הרומניה,אנדראה לאיו, נהדפה לקרן בזינוק נהדר של שוערת רמת השרון הילה כליף. הלחץ של חולון השתלם עם שער שוויון בדקה ה-72 של ראגנל קאניה מבישול של הברזילאית של חולון מורה קוטיניו פררה, המחליפה. בדקה ה-77 חולון הייתה קרובה לכיבוש השער השני במשחק, נגיחה של סהר ניסים, לאחר כדור קרן, נהדפה ע"י הגנת רמת השרון מקו השער.  

מכבי בנות עמק חפר 6 – בנות נתניה 1

החבורה הצעירה והתוססת של עמק חפר נראית כמו הקבוצה המרעננת של העונה. העולה החדשה עם ניצחון גדול נוסף, הפעם על בנות נתניה. עמק חפר עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-6 משער של אביגל בוסוויל האמריקאית בבעיטה חזקה מתוך הרחבה. בדקה ה-13 נועה סלימהוג’יץ העלתה כדור קרן לרחבה של נתניה, מריאן עווד עלתה מעל כולן ונגחה בחוזקה פנימה, הכדור פגע קלות בדרך באירנה קוזנצוב ונרשם לזכות האחרונה. בדקה ה-45 עמנואל אברהמי פרצה על הקו השמאלי והעבירה כדור רוחב לאביגיל בוסוויל שמתוך הרחבה עם טיל אדיר קבעה 0:3. 

במחצית השנייה עמק חפר המשיכה לשלוט במשחק, בדקה ה-62 סלימהוג’יץ המצוינת מצאה בכדור ענק את עווד שבעטה מעל השוערת של נתניה וכהבשה את הרביעי לזכות עמק חפר. בדקה ה-72 ראניה ראשד חטפת להגנת נתניה את הכדור, שהגיע לבוסוויל שהשלימה בקלות שלושער. בדקה ה-77 סלימהוגיץ’ התכבדה גם היא וכבשה בנגיחה מתוך הרחבה, לאחר בישול של קרוליין באדו. בדקה ה-88 שחקנית הנבחרת רחל שטיינשניידר צמקה לזכות נתניה עם שער ניחומים בנגיחה מקרן של ויקטוריה גרייבר. 

במשחק נוסף ניצחה מכבי חדרה בתוצאה 2:7 את הפועל רעננה שפתחה בצורה חלשה את העונה ונראית כרגע בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. 

Leave a Reply

Name *
Email *
Website