ארגנטינה: גופותיהן של שתי הישראליות אותרו בחצר ביתו של הבן

גופותיהן של שתי האחיות הישראליות שעקבותיהן נעלמו לפני כשבועיים באזור העיר מנדוסה שבמערב ארגנטינה אותרו בחצר ביתו של גיל פרג’, בנה של אחת מהן. לפי משטרת מנדוסה הגופות אותרו בפינת החצר, בעומק של כמטר וחצי. הגופות נמצאו אחרי שהמשטרה חפרה בשטח עם טרקטורים ונעזרה בכלבי גישוש.

החשוד נעצר מוקדם יותר אמש בחשד לרצח השתיים. פרחיה סרוסי ולילי פרג’, אזרחיות ישראליות בנות 54 ו-65 מרחובות ומאוסטרליה, הגיעו לבקר את הנאשם בעיר מנדוסה ומאז נעלמו עקבותיהן. במהלך החקירה, הפך הבן לחשוד המרכזי לאחר שבחיפושים בביתו נמצאו כתמי דם ושיער חשודים.

לפי דיווח בארגנטינה, הבן אמר בחקירה כי לאחר שהשתיים ביקרו בביתו הוא ליווה אותן אל תחנת האוטובוס, בדרך חזרה אל הדירה ששכרו. עוד דווח כי הבן היה שקוע בחובות כבדים, וכי תנאי המחיה בבית שבו הוא מתגורר קשים.

אמש קיימה השופטת-חוקרת קלאודיה ריוס מסיבת עיתונאים שבה דיווחה על הראיות שהובילו להחלטה לעצור את פרג’. לדבריה, במהלך פשיטה של המשטרה על ביתו נערך חיפוש גם באתר בנייה סמוך, שם הם מצאו דגימות דם בשק בטון. כמו כן, נמצאה במקום חולצה של אדם צעיר ועליה כתמי דם, וכן בדלי סיגריות.

עוד חשפה ריוס כי מצלמות האבטחה של בית הקברות הסמוך הראו שב-12 בינואר בשעה 9:30, שתי האחיות ועוד גבר תועדו נכנסים לביתו של גיל פרג. זאת, לדבריה, הייתה העדות המצולמת האחרונה שבה נראו השתיים בחיים.

בפוסט שפרסם אמנון שריג, קרוב משפחתם של החשוד ברצח ושל הנעדרות, הוא כתב על החשוד: "פגשתי אותו פעמיים. אני לא סובל אותו, איש רע. מי שמכיר אותי יודע שאני אוהב אדם, אולי יותר מדי. לא פגשתי בו אדם, פגשתי רוע". הוא הוסיף: "המשפחה המורחבת חשבה שהוא איזה מסכן מבולבל, גאון משובש שחי עם חתולים באיזה חור ופיתה את אמו לבוא לבקר אותו מסיבותיו שלו. ולילי, אוי לילי, נגררה לטיול, שאני עדיין מקווה – לא היה האחרון".

 

Leave a Reply

Name *
Email *
Website