בצלאל סמוטריץ’ זכה בבחירות לראשות האיחוד הלאומי

בצלאל סמוטריץ’ זכה היום (שני) בבחירות לראשות מפלגת האיחוד הלאומי. סמוטריץ’ התמודד נגד אורי אוריאל, שבעקבות הפסדו הודיע כי יפרוש מהכנסת.

סמוטריץ’ אמר: "יש מי שמנסים בתקופה האחרונה לגמד אותנו וטוענים שהציונות הדתית סיימה את דרכה. שהיא איבדה את יכולת ההשפעה שלה. שכדי להנהיג ולהשפיע צריך לעזוב אותה. הערב, כאן בירושלים, אנו אומרים בקול צלול: הציונות הדתית היא התנועה המשפיעה ביותר במדינת ישראל! והיא ממשיכה ותמשיך בכך במלא המרץ."

" מכאן אני קורא לחברנו בבית היהודי בואו נתחבר מחדש! זה זמן אחדות! אני מקווה שחברינו בבית היהודי יצליחו לייצב במהרה את הספינה שלהם, לעצב את רשימתם ולהתחבר מחדש.

הימין החדש: ״אנו מברכים את בצלאל סמוטריץ על בחירתו ליו״ר האיחוד הלאומי. הוא איש אידיאולוגיה ועשיה שפיו וליבו שווים. ‬‫כעת, כל אחד בדרכו יביא להגדלת גוש הימין למען עתיד המדינה ולמען שלמות ארצנו.‬ ‫אנחנו מודים לשר אורי אריאל על שנות פעילות ארוכות שיחקקו בתולדות הציונות״.

יו״ר סיעת התנועה יואל חסון: ״עכשיו הבחירה ברורה מתמיד, ממשלת סמוטריץ׳ או ממשלה ציונית ודמוקרטית שבה כל האזרחים והאזרחיות שווים בפניי החוק, ממשלה שמקדשת את הסיפוח הזוחל או ממשלה שפועלת למען הסכם מדיני״.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website