“בשם ההסתדרות – לעמך ולכל העובדים הפלסטינים ‘רמדאן כרים’!”

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, ברך את עמיתו נשיא פדרציית האיגודים הפלסטינים שאהר סעד לרגל תחילת חודש הרמדאן, והדגיש את החשיבות בחיזוק הסולידריות ושיתוף הפעולה בין האיגודים נוכח משבר הקורונה. "בשם ההסתדרות, כל העובדים בישראל ובשמי, אבקש לפרוש בפנייך את מירב האיחולים, לך, למשפחתך, לעמך ולכל העובדים הפלסטינים רמדאן כרים!" כתב בר-דוד. "ההסתדרות בהובלתי ממשיכה היום יותר מתמיד לדאוג לאינטרסים ולזכויות העובדים הפלסטינים" הוסיף בר דוד. "אני רוצה לנצל את ההזדמנות להביע את תקוותי הכנה, שאיגודים מקצועיים ברחבי העולם, והעובדים שהם מייצגים, העומדים נוכח אתגרים חסרי תקדים ועצומים במקומות עבודתם, יתגברו על המצוקה ונוכל יחד בסולידריות מתמדת לחזור למסלול השגרה והשלום, שיאפשר לנו להשיג שגשוג ושלווה"

"משבר הקורונה הנוכחי מדגיש את הצורך בסולידריות, במאמץ משולב וקול משותף על מנת להתגבר על זמנים מאתגרים אלו והשפעותיהם השליליות על עולם העבודה. אני רוצה להבטיח לכם שההסתדרות פועלת מול כל הגורמים הרלוונטיים בישראל על מנת להקל על קשיי העובדים, ללא קשר לדת, גזע או מין" הוסיף. "אני מאחל לכם בריאות והצלחה, ומקווה שנזכה לחזק את הקשרים ביננו, ושבאיזורנו ישררו שלום, יציבות, שיתוף פעולה וידידות".

מפגש עם המשלחת הפלסטינית במשרדו של יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, דצמבר 2019. צילום: דוברות ההסתדרות

הפדרציה הכללית של ארגוני העובדים הפלסטינים (PGFTU) היא ארגון העובדים הגדול ביותר הפועל בשטחי הרשות הפלסטינית, ועל פי ההערכות חברים בו כ-290 אלף עובדים. ההסתדרות והארגון מקיימים קשרים ושיתוף פעולה ארוך שנים, במסגרתו מסייעת ההסתדרות במיצוי זכויותיהם של עובדים פלסטינים העובדים בישראל, בייחוד בענף הבניין, אך מעבירה 50% מדמי הטיפול שמשלמים עובדים אלו לארגון הפלסטיני. בין היתר, פעלה ההסתדרות, באמצעות הסתדרות עובדי הבניין והעץ, מאז פרוץ משבר הקורונה מול משרדי הממשלה, במטרה להסדיר את נושא ביטוח הבריאות של העובדים הפלסטינים הנאלצים לשהות בישראל תקופה ממושכת.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website