הבריטים מעדיפים חיזוק הבריאות על פני חיזוק הכלכלה | המובטלים האמריקאים – יותר היספנים פחות אקדמאים

הסיכון לבנקים הסוחרים בוול סטריט עולה

רמות הסיכון במסחר של הבנקים מוול סטריט עומד על הרמה הגבוהה ביותר מאז 2011. הפייננשל טיימס מדווח כי מדד ה-VAR, שמייצג את הסיכון היומי במסחר בשוקי ההון של בנקים הגדולים בוול סטריט הוא הגבוה ביותר מאז שנת 2011, אז מדד זה עדיין שיקף את השפעותיו של המשבר הפיננסי.

הבריטים מעדיפים בריאות על פני צמיחה בתוצר

סקר של חברת הסקרים "יו-גוב", שנעשה עבור הגרדיאן הבריטי מצא כי שמונה מתוך עשרה בריטים מעדיפים שבטיפול במשבר הקורונה, הממשלה תדאג לבריאות הציבור ואיכות החיים שלו, על פני עלייה בתוצר הכלכלי. בנוסף, מצא הסקר כי גם אחרי שיסתיים המשבר שישה מתוך עשרה בריטים היו רוצים שהממשלה תמשיך לשים את איכות החיים מעל הצמיחה בתוצר בסדרי העדיפויות שלה.

המובטלים בארה"ב – יותר היספנים ופחות אקדמאים

הוושינגטון פוסט מפרסם הבוקר נתונים נוספים מדוחות משרד העבודה האמריקאי. העליה בשיעור המובטלים בתקופת משבר הקורונה פגעה ההיספנים, בפער ניכר על פני מספר המובטלים החדשים הלבנים. עוד עולה מהנתונים כי מרביתם המוחלט של המובטלים החדשים הם ללא עובדים ללא השכלה אקדמית.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

על פי נתוני משרד העבודה האמריקאי, 18.9% מהמובטלים הם היספנים, לעומת 14.2% לבנים. כמו כן, 21.2% מהמובטלים הם אנשים ללא תעודת סיום בית ספר תיכון, לעומת רק 8.4% בעלי תואר ראשון ומעלה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website