הוכפל מספר בתי הספר שנסגרו בשל הימצאות תלמידים או מורים חולי קורונה

9,935 תלמידים ואנשי הוראה נמצאים בבידוד ומניין בתי הספר הסגורים עומד נכון להערב (שלישי) על 36. ברובם המוחלט של בתי הספר שנמצאו בהם נדבקים לא מדובר על יותר משלושה נדבקים ובכל זאת, מדובר בכמעט הכפלה של המספרים מהיומיים האחרונים. משרד הבריאות הודיע כי ימשיך בבדיקות נרחבות, מהירות ומקיפות לכמה שיותר תלמידים ומורים כדי לנטר את הנדבקים ולהשיב את הלימודים במהרה.

במהלך היום נוספו עוד 19 תלמידים ואנשי הוראה חולים ומספרם עומד היום על 225. רוב רובם של החולים (164) הם מבתי ספר בירושלים ו-70% מסך התלמידים החולים ו-30% מהמורים הם מתיכון הגימנסיה בעיר, הראשון מבתי הספר שנסגרו בעקבות הדבקה וכיום יש בו 159 נדבקים.

במהלך היום נרשמה עלייה בבתי ספר באזור הדרום בהם נמצאו תלמידים נגועים בנגיף. בתיכון מקיף ו’ בבאר שבע נשלחו הביתה לבידוד ולבדיקות 1,930 תלמידים לאחר שהנגיף אובחן אצל אחד התלמידים. כמו כן נשלחו לבידוד גם כ-500 תלמידי בית הספר "נווה מדבר" במועצה האזורית אל קסום לאחר גילוי הנגיף אצל אחד המורים. בנוסף, תיכון גיטוירט בשדרות והתיכון המקיף בערערה נסגרו והם מצטרפים לתיכון מקיף חדרה ובית ספר קשת בת"א שנסגרו אמש.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Leave a Reply

Name *
Email *
Website