הקורונה בישראל: 337 חולים חדשים אתמול (ב’) שיא מאז אפריל

משרד הבריאות עדכן כי אתמול (שני) אובחנו 337 חולים חדשים בנגיף הקורונה, המספר הגבוה ביותר מאז ה-14 באפריל, אז אובחנו 399 חולים. מחצות ועד השעה 10:50 (שלישי) אובחנו 88 חולים חדשים.

לפי הנתונים שמפרסם המשרד, בישראל אובחנו עד כה 21,246 חולי קורונה מאומתים, מתוכם 5,127 חולים פעילים כרגע. מצבם של 42 מתוכם מוגדר קשה. 27 מהחולים מונשמים כעת. מניין המתים מהנגיף עומד על 307. מספר החולים שהחלימו ושוחררו עומד על 15,812. 

על-פי נתוני משרד החינוך, נכון ליום שני אובחנו 775 מורים ותלמידים כחולים בקורונה. 219 בתי ספר וגנים סגורים כעת עקב איתור חולה בקרבם. ביום חמישי היו 176 מוסדות חינוך סגורים כך שמספר המסגרות שנסגרו עלה.  23,916 עובדי הוראה ותלמידים נמצאים בבידוד מחשש לחשיפה אפשרית לנגיף, עלייה קלה מ- 23,636 אתמול.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

משרד הבריאות ממשיך לעדכן על חקירות אפידימיולוגיות באתר משרד הבריאות – לעדכונים לחצו כאן.

למידע על מחלת הקורונה ועל בידוד ביתי, יש לפנות לאתר משרד הבריאות, לקו משרד הבריאות *5400, או למוקדים הטלפוניים של קופת החולים.

איך להימנע מהידבקות בנגיף?

לפי משרד הבריאות, הדרך היעילה ביותר להימנע מהידבקות בקורונה היא שמירה על היגיינה אישית ושמירת מרחק מאנשים אחרים. חשוב לדעת כי אדם הנושא את הנגיף אינו חווה בהכרח את תסמיני המחלה, ולכן, יש להתייחס לכל אדם (גם לעצמנו) כנשא פוטנציאלי של הנגיף.

הנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם נגיף הקורונה (גרפיקה: אידאה)

הנחיות המשרד כוללות – חבישת מסכה במרחב הציבורי, רחיצת ידיים עם סבון ומים או חיטוי בג’ל אלכוהולי לעיתים קרובות, הימנעות ממגע בפנים של אנשים אחרים, מלחיצות ידיים מחיבוקים או מנשיקות. במשרד מנחים את הציבור לשמור מרחק של שני מטרים מאנשים אחרים. בנוסף, חשוב לא לשתף כלי אוכל או שתייה.​

Leave a Reply

Name *
Email *
Website