חשד: בן 25 התחזה ברשת לאישה וביצע שורה של עבירות מין | נתפס בזכות מוקד 105

גבר בן 25, החשוד בביצוע עבירות מין בילדות תוך התחזות לאישה, ביצע את העבירות בעודו מרצה עבודות שירות בתיק קודם של עבירות מין.

הגבר, תושב אשדוד, חשוד בביצוע שורה ארוכה של עבירות מין ועבירות נוספות בקטינות בגילאי 9-13, כמו גם בנשים בגירות. החשוד נעצר בסיום חקירה אותה ניהלה יחידת 105 שהוקמה רק לאחרונה במטרה לשמור על קטינות וקטינים ברשת.

החקירה הגלויה נוהלה על-ידי המשטרה במהלך החודש האחרון ובמהלכה נאספו ראיות כנגד החשוד שפעל במשך תקופה ארוכה דרך רשתות חברתיות, תוך שהוא מסתיר את זהותו ומתחזה לאישה צעירה על מנת ליצור קשר עם ילדות, נערות ונשים.

החקירה, שהחלה בעקבות דיווח של הורים למוקד 105, בוצעה בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה, ולוותה לכל אורכה על-ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

מוקד 105 להגנה על ילדים ונוער ברשת (קרדיט תמונות: דוברות המשרד לביטחון הפנים ודוברות משטרת ישראל)

החשוד נחקר בחשד לביצוע שורה ארוכה של עבירות מין באמצעות הרשת לרבות, אינוס, מעשה סדום, מעשה מגונה, הטרדה מינית, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין, התחזות לאחר והעברת מידע כוזב במחשב.

במהלך החקירה גילתה המשטרה כי החשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו תוך שהוא מרצה עבודות שירות בתיק קודם שנוהל נגדו, בביצוע עבירות מין בקטינות באמצעות הרשת בשנים 2014-2015.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת מיום מעצרו בשבועות האחרונים, ומחר צפויה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה להגיש נגדו הצהרת תובע.

מהמשטרה נמסר כי תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של פגיעה מינית בקטינים דרך האינטרנט ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את העבריינים "הפוגעים בגופם ובפרטיותם של קטינים ובכלל וקוראת לציבור לפנות למוקד 105 לדיווח על עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website