יוזמה חדשה בליכוד: מימון המונים לייצוג המשפטי של ראש הממשלה נתניהו

בימים האחרונים הציפו את הרשת סרטונים יצירתיים של מתמודדי הפריימריז בליכוד. רבים מהם עוסקים בבעיה שנדמה שמסומנת בליכוד כגדולה ביותר בישראל – השמאל. מושיקו פסל, בן 28, המתמודד בליכוד על המקום ה-32 המשוריין לצעירים – משבצת בה זכה בבחירות הקודמות אורן חזן – מצא רעיון אחר כדי להתבלט: השקת פרויקט מימון המונים למימון ההגנה המשפטית של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

"ראש הממשלה צריך להיות פנוי לאירועים הביטחוניים, לניצחון הליכוד בבחירות ולא בשאלת המימון המשפטי", מסר פסל. "אבסורד שראש הממשלה צריך להיות טרוד בהגשת בקשות להיתרים למימון ייצוג משפטי. אין כל מניעה משפטית למימון המונים וגיוס כסף מהציבור הרחב, שרוצה לסייע ולתרום לא רק בהצבעה בקלפי לבנימין נתניהו בבחירות אלא גם במימון הייצוג המשפטי של ראש הממשלה".

פסל מתגורר במושב נחלים הדתי לאומי הסמוך לפתח תקווה, והוא יו"ר סניף הליכוד בחבל מודיעין וחבר מרכז הליכוד הצעיר ביותר. בהודעה שמסר נכתב כי הוא מיוזמי הלאומיאדה, שדרן בגלי ישראל ופרשן בערוץ 20. עד כה עמוד פרויקט מימון ההמון לראש הממשלה עדיין לא נפתח, ומטעמו של פסל נמסר כי הוא צפוי להיפתח מחר.

בחודש שעבר נדחתה במשרד מבקר המדינה בקשתו של נתניהו לממן את הגנתו המשפטית באמצעות חלק ממקורביו. למרות זאת, בתחילת החודש הגיש נתניהו בקשה נוספת למשרד המבקר ובה שוב ביקש לאשר זאת.

מושיקו פסל, מתמודד בפריימריז בליכוד. (קרדיט: יח"צ)

Leave a Reply

Name *
Email *
Website