כובשות: נבחרת הנשים סיימה במקום ה-9 באליפות אירופה בכדורמים

הישג ענק לנבחרת השנים של ישראל בכדורמים, אחרי הניצחון המרשים 7:11 על קרואטיה במשחק על מקום 9, שנעל את הופעתה השנייה ברציפות של ישראל בטורניר. מרים בוגצ’נקו ונופר הוכברג כבשו שלישייה כל אחת, הילה פוטוריאן וכרם נוי כבשו 2 כ"א, שונית סטרוגו כבשה שער 1. הנבחרת חגגה מיקום שיא במפעל לאחר שסיימה במקום ה-10 באליפות אירופה בברצלונה לפני שנתיים, וניצחון שני אי פעם לאחר הניצחון 3:10 על גרמניה ביום א’ בשלב הבתים.

מרים בוגצ’נקו, רק בת 17, סיימה טורניר פנטסטי עם 13 שערים ב-5 משחקים לאחר 3 שערים היום. שדר המשחק באתר ההתאחדות האירופית אמר כי השחקנית של הפועל פתח תקווה, מחזיקת גביע המדינה, תעבור כנראה למועדון גדול ביבשת בעקבות הופעתה הנהדרת.

#wp2020budapest #waterpolo ????♀️
⚠️ 34th LEN European Water Polo Championship-Budapest 2020
???? DAY 10 – WOMEN – RESULTS
???????? Croatia 7 ???? 11 Israel ????????
???? Results ???? https://t.co/aRo3JtQtfT pic.twitter.com/0YfGdjnsa7
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

— LEN EuropeanAquatics (@LENaquatics) January 21, 2020

המאמן דימיטריס מברוטאס: "פתחנו לא טוב היום אבל בהמשך לא נגררנו למשחק האיטי שלהם והבקענו במתפרצות. הישג גדול שלנו לסיים עם שני ניצחונות ומקום 9".

מרים בוגצ’נקו: "התחלנו לא טוב את הטורניר אבל התקדמנו לכל אורכו. הייתי מבולבלת ועצבנית בתחילת הטורניר והיום הגענו אל המשחק בתחושה של עכשיו או לעולם לא, ושמנו את הכל בצד כדי לנצח".

נבחרת הנשים בכדורמים מקום 9 באליפות אירופה בבודפשט (צילום: באדיבות איגוד הכדורמים)

עמית אבנר מנכ"ל האיגוד, סיכם עוד אבן דרך בפרויקט פריז 2024: "הישג היסטורי שהוא תוצאה של עבודה קשה, מקצועית ומסודרת בתמיכת משרד הספורט, הוועד האולימפי, היחידה לספורט הישגי, אתנה, ווינגייט והספונסר טורבו. זהו שלב נוסף בהתפתחות הכדורמים בישראל וכעת אנו מצפים שגם אצל הגברים זה יקרה. נבחרנו לארח באפריל את מוקדמות היורו גברים עד 19 וזה מראה על המעמד העולה של ישראל בזירה הבינלאומית".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website