כתב אישום נגד בן זוגה של אסתר אהרונוביץ’ שנרצחה בתחילת החודש

פרקליטות מחוז דרום הגישה היום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ד"ר גיורא פרי, בן 67, בגין רצח בנסיבות מחמירות של בת זוגו אסתר אהרונוביץ’ ז"ל, בביתם בתלמי אליהו. על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד יואב קישון, ירה פרי חמישה כדורים מאקדחו האישי, ולאחר מכן נמלט מהבית וניסה להתאבד.

על פי כתב האישום, אהרונוביץ’ החלה בנקיטת צעדים משפטיים נגד פרי על רקע סכסוך כספי. בשבוע שלפני הרצח, היה פרי בחו"ל, ובזמן הזה העבירה אהרונוביץ’ את חפציו מחדרם המשותף לחדר אחר בבית והסתירה את האקדח שלו. כשחזר הנאשם מחו"ל, הודיעה המנוחה לנאשם שתחזיר לו את האקדח רק כאשר יעזוב את הבית,זאת משום שבמהלך ויכוח בין השניים בספטמבר השנה, החזיק פרי באקדח מה שהבהיל את אהרונוביץ’.

לטענת הפרקליטות, ב-3 בנובמבר יצא שליח ממשרדו של עורך הדין שטיפל בעניינם של הנאשם והמנוחה, למסור לנאשם הזמנה לדיון ביחידת הסיוע של בית המשפט לענייני משפחה בבאר שבע. אהרונוביץ’ חששה מתגובתו האפשרית של הנאשם כשיראה את ההזמנה לדיון, ולכן ביקשה מהשליח שאמור היה למסור את ההזמנה שיצלצל אליה שני צלצולים בטלפון הנייד וינתק את השיחה, בכדי שתצא מהבית בעת מסירת ההזמנה. היא אף פנתה לכלתה וסיכמה עמה שתמתין בקרבת ביתה בזמן שהשליח אמור להגיע על מנת שתוכל לבוא לעזרתה במידת הצורך.

באותו היום, בין השעה 17:00 ל-18:00,  שהו השניים בבית, ובזמן הזה על פי כתב האישום הוא ירה בה חמישה כדורים, לאחר הירי, נמלט פרי מהמקום במכוניתו, כשהוא משאיר את המנוחה מתבוססת בדמה על הרצפה.

אסתר אהרונוביץ’, הותירה אחריה ארבעה ילדים ותשעה נכדים.

רצח אהרונוביץ הוא הרצח השלישי בתוך חודש של אישה על ידי בן זוגה. בתחילת אוקטובר נרצחה מיכל סלה, כתב אישום על רצח בנסיבות מחמירות הוגש נגד אלירן מלול. ב-11 באוקטובר נרצחה מריה טל, לפני כשבוע הוגש כתב אישום נגד מקסים טל על רצח בנסיבות מחמירות.

עו"ד ציקי פלדמן, המייצגת את פרי, מסרה "מרשי עומד על חפותו. לגרסתו מדובר באירוע טראגי של פליטת כדורים במהלך מאבק על הנשק. נלמד את חומרי החקירה ונשתמש בכל האמצעים שהחוק מעמיד לרשותנו במטרה להוכיח את חפותו".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website