לאחר 21 שנה, דניאל נחמני הורשע ברצח הנערה נועה אייל

21 שנים לאחר הרצח: בית מהשפט המחוזי בירושלים הרשיע היום (חמישי) את דניאל נחמני, ברצח הנערה נועה אייל בירושלים כשהייתה בת 17 בלבד. בנוסף, הורשע נחמני ובביצוע מעשה סדום באייל.

הכרעת הדין שניתנה היום הביאה לסיומה תיק רצח פתוח בן 21 שנים. לפי הכרעת הדין, בשנת 1998, לאחר שאייל בת ה-17 עלתה על רכבו של נחמני, הוא הסיע אותה ליער רמות, הפשיט אותה, ביצע בה מעשה סדום תוך שהיא נאבקת בו, ורצח אותה.

הרשעתו של נחמני מבוססת בעיקרה על השוואת דגימות דנ"א מגופתה של אייל ומבגדיה, לדנ"א של נחמני. פרטים רבים מהכרעת הדין אסורים לפי שעה לפרסום, עד קבלת עמדות הפרקליטות, משפחתה של אייל, והסנגוריה הציבורית, לדבר הפרסום.

כזכור, נחמני נעצר בחשד לרצח בשנת 2014, בזכות דגימת דנ"א שקשרה אותו לרצח. באותה שנה הוגש נגדו כתב אישום בחשד לרצח, הודות לאותם ממצאי דנ"א ולחפצים של אייל שנמצאו בביתו. כתב האישום נגדו כלל סעיפים של אונס ורצח, אך לאורך כל הדרך נחמני הכחיש בתוקף את החשדות נגדו. היום, הורשע נחמני ברצח ובמעשה אינוס בצעירה, וזוכה מחמת הספק מעבירת אינוס.

עורכי הדין עופר אשכנזי ומיכל רובינשטיין המייצגים את נחמני מטעם הסנגוריה הציבורית, מסרו היום כי "אנו נלמד את החלטת בית המשפט. יש לציין שמר נחמני ממשיך לטעון כי הוא חף מפשע".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website