לקראת הכרעה במתווה ההפגנות: מחאה מול בתיהם של חברי כחול לבן

הדגלים השחורים הפגינו הערב (שני) מול בתיהם של חברי כנסת ממפלגת כחול לבן ומול בית שר הבריאות יולי אדלשטיין, וזאת לקראת ההחלטה מחר על מתווה ההפגנות בזמן הסגר.

הפגנת הדגלים השחורים בהוד השרון (צילום: הדגלים השחורים)

מחר ב-9:30 יתחדש הדיון בוועדת החוקה בחוק הקורונה הגדול, שקובע הגבלת הפגנות במצב חירום מיוחד למרחק של ק"מ בלבד מהבית. מיד לאחר שיאושר צפוי החוק לעלות למליאה לאישור סופי. הדיון נקטע ביום שישי בצהריים עם כניסת הסגר. לטובת אישור החוק הסופי תכונס מחר הכנסת למפגש מיוחד בזמן הפגרה.

"המחאה מתרחשת נגד החקיקה שאמורה לעבור מחר שתחסל את זכות ההפגנה במדינת ישראל" נמסר מהמוחים, שגם מתכננים לצאת מחר בשעה 11:00 בשיירות מחאה לכיוון הכנסת.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

הדגלים השחורים: ״כחול לבן תהפוך מחר רשמית לליכוד ב׳. גנץ ואשכנזי הבטיחו 2 דברים בכניסתם לממשלה: טיפול בקורונה ושמירה על הדמוקרטיה. העברה של חקיקה שמאפשרת לראש ממשלה מושחת להפסיק את ההפגנות נגדו, יחד עם טיפול שהוא כישלון מוחלט בקורונה- שני אלה הם בגידה מוחלטת בבוחריהם ובבסיס הערכים על שמם הם נבחרו לכנסת. יש לגנץ ואשכנזי עוד זמן להתחרט ולא לחסל את הדמוקרטיה הישראלית- שיתעוררו.״​

בגלל העיכובים בחקיקה מתווה הגבלת ההפגנות לא נכנס לתוקף בסוף השבוע, וההנחיות נותרו כפי שהיו – ללא הגבלת כמות המשתתפים וללא הגבלת מרחק. ארגוני המחאה מיקדו את המחאה בתהלוכת מכוניות ובהפגנה על הגשרים, וההפגנה ברחוב בלפור מול ביתו של נתניהו הייתה קטנה מהרגיל.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website