מדליית זהב לצמד שלי בובריצקי ואריאל נשיא בגביע העולם בשחייה אמנותית

אריאל נשיא ושלי בובריצקי עם המאמנות סבטה בלכר ואנה טרס, בגביע העולם בקנדה (צילום: איגוד השחייה בישראל)

הצמד שלי בובריצקי ואריאל נשיא זכו הלילה (בין שישי לשבת) במדליית הזהב בתחרות גביע העולם בשחייה אומנותית המתקיימת בסוף השבוע בקנדה, לאחר שסיימו במקום הראשון בתרגיל הדואט הקצר.

הצמד הישראלי הציגו את התוכנית עם רמת הקושי הגבוהה ביותר בתחרות, הפגינו רמת ביצוע גבוהה ללא עונשין וצברו 233.4292 נקודות. המאמנות סבטה בלכר ואנה טרס החליטו ארבע שעות לפני התחרות להעלות את רמת הקושי ובובריצקי ונשיא הראו מקצועיות ומצוינות והצליחו לבצע את רמת הקושי הגבוהה. תחרות גביע העולם היא הראשונה העונה וגם הראשונה המתקיימת עם החוקים החדשים.

20 תרגילי דואט הוצגו בתחרות, כאשר במקום השני סיימה אוקראינה ובשלישי יפן, וזו הפעם הראשונה בה נבחרת ישראל מקדימה את שתי מעצמות השחייה האומנותית האלה. זו הייתה הפעם הראשונה שישראל זוכה במדליית הזהב בתרגיל הדואט הקצר בתחרות בסדר גודל של גביע העולם.

המאמנת סבטה בלכר: "עשינו היסטוריה, אני ממש מאושרת ועדיין לא מעכלת את ההישג. החלטנו לקחת סיכון ולהעלות את רמת הקושי, במטרה לעקוף את ארה"ב וקנדה החזקות, אותן לא עקפנו בתחרויות בסדר גודל כזה, אבל לא האמנתי שנעקוף את יפן ואוקראינה, שהן מדליסטיות אולימפיות".

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית בגביע העולם בקנדה (צילום: איגוד השחייה בישראל)

זו המדליה השנייה של ישראל בתחרות לאחר שקודם לכן זכתה במדליית הארד בתרגיל הקבוצתי הטכני הקצר. יפן זכתה במקום הראשון, ארה"ב בשני וישראל הקדימה בין השאר את קנדה החזקה. השחייניות שהשתתפו בתרגיל היו: שלי בוברצקי, אריאל נשיא, קתי קונין, נטע רוביצק, עדן בלכר, נוי גזלה, מאיה דורף, ניקול נחשונוב והמחליפה שני שיריזאן. המאמנות היו ולריה אפריאלבה ולריסה קונין.

תגיות:

Leave a Reply

Name *
Email *
Website