מועדון הכדורגל צ’לסי בקמפיין למיגור אלימות ביתית בבריטניה, בזמן הסגר

מספר מקרי האלימות במשפחה בבריטניה עולה בימים אלו, בעקבות הלחץ המצטבר בבידוד הביתי המשותף מאז התפרצות נגיף הקורונה. במועדון הכדורגל צ’לסי החליטו להצטרף ליוזמה של ארגון הצדקה הבריטי "Refuge", במטרה לעזור לאנשים הנמצאים בסיטואציות של אלימות בתוך המשפחה. 

דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

Domestic abuse is on the rise during this global pandemic. Refuge needs our help to continue their life-saving services. Please donate anything you can. Chelsea will be matching donations. Thank you. ????

פורסם על ידי ‏‎Chelsea Football Club‎‏ ב- יום שני, 6 באפריל 2020

 

בקבוצה פרסמו סרטון בהשתתפות שחקנית הקבוצה סאם קאר, המאמנת אמה הייז, שחקן קבוצת הגברים אוליבייה ז’ירו ושחקנים ושחקניות נוספים, בו מבקשים לתרום כסף למי שנמצא במצוקה וחשוף לאלימות על רקע משפחתי. במועדון הודיעו שהם יכפילו את הסכום שיצליחו לגייס מהציבור הבריטי בששת השבועות הקרובים. 

לפי הנתונים שפורסמו, בשנה שעברה 1.6 מיליון נשים בבריטניה סבלו מאלימות במשפחה. מדיווחים מרחבי העולם עולה כי המגפה העולמית, הביאה לעלייה באירועי אלימות במשפחה, בשל תקופות הבידוד וההסתגרות. לבידוד יש פוטנציאל להחמיר התנהגויות פוגעניות שקיימות בתוך התא המשפחתי והופכות את האתגר לבקש עזרה לקשה יותר, כאשר הגורם התוקף נמצא בלי הפסקה בתוך הבית.

מאמנת קבוצת של צ׳לסי בכדורגל אמה הייז (צילום: Adam Davy/PA via AP).

אמה הייז אמרה על היוזמה "אני גאה להוביל את תמיכתו של המועדון למען מטרה ראויה זו, בתקופה כה קשה עבור כל כך הרבה אנשים. חשוב שנתמוך באנשים שפגיעים כעת ועלולים להרגיש לבד או בלי קול. אני מאמינה שהקמפיין הזה יכול לעשות את השינוי למי שזקוק לתמיכה".

Leave a Reply

Name *
Email *
Website