מנכ”ל משרד האוצר הודיע כי בכוונתו לסיים את תפקידו עם כינונה של הממשלה החדשה

מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד הודיע לשר האוצר המיועד, ישראל כ"ץ על כוונתו לפרוש מתפקידו עם כינונה של הממשלה החדשה. באב"ד שהגיע למשרד האוצר יחד עם שר האוצר כחלון הבטיח לשר האוצר הנכס כי יבצע העברת מקל מסודרת למנכ"ל הבא שימונה על ידי השר כ"ץ.

בהודעתו כתב באב"ד "בחמש השנים האחרונות ניתנה לי הזכות הגדולה ביותר של חיי לשרת את אזרחי מדינת ישראל באחד התפקידים המשפיעים והחשובים הקיימים בשירות הציבורי. אני מודה לשר האוצר, משה כחלון, על האמון שנתן בי ועל כך שאפשר לי למלא את שליחותי הציבורית בצורה הטובה ביותר, ולאשתי ולמשפחתי על התמיכה רבת השנים שבלעדיה לא הייתי יכול לבצע את התפקיד. כמו כן מאחל לשר כ״ץ הצלחה רבה במשרד האוצר. הצלחתו הצלחתנו״.

באב"ד הגיע למשרד האוצר אחרי שלא נכנס לכנסת מהמקום ה 11 ברשימת כולנו בבחירות לכנסת ה- 20. כיד ימינו של שר האוצר כחלון, נחשב באב"ד למנכ"ל חזק שהשאיר חותם בתוכניות רבות שייזם במשרד האוצר. כמנכ"ל המקורב לשר, נעמד באב"ד במקרים רבים מול פקידי המשרד כדי להוציא לפועל את מדיניות השר.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

לאחרונה עמד באב"ד בחזית כשייצוג את משרד האוצר בכל הנוגע למשבר הקורונה. באב"ד היה הכוח המרכזי שדחף לפתיחה מהירה של המשק ואף התעמת עם עמדת משרד הבריאות בנושא. באב"ד עמד גם בחזית העימות מול יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן דוד, כשדרש שהמורים יעבדו ימים נוספים בחופש הגדול על חשבון ימים ששהו בבית בזמן הסגר.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website