מנצח: תומר גינת מביא רוח לחימה להפועל ת”א ומנצח את הדרבי

מנצח ומככב בעיר הגדולה: תומר גינת

צור רוזנצוויג

בזמן שכל חובבי הכדורסל הישראלי החלו לשנן החל מיום שני את השם ים מדר אני רוצה לתת כבוד למנצח שלי של השבוע והוא תומר גינת. תומר שהחל את דרכו בכדורסל המקומי עם התווית של התגלית מהצפון, כבר לא נער, ובמשחק הדרבי מול מכבי ובעונתו השלישית בקבוצה נתן תחושה שזה לא היה סתם ניצחון מתוק אלא שגם הושלם בו טקס החניכה שלו. גינת כבר שחקן בוגר שמוכן להיות "אקס פקטור" בקבוצה ושבא לעבוד גם דרך הראש ולא רק על סמך הכישרון בידיים. גינת קלע במשחק 18 נקודות וקלט 7 ריבאונדים והשרה ביטחון על קבוצתו, במיוחד בהארכה בזמן שגם מקניל וגם לימונד היו בחוץ עם 5 עבירות.

אתם רואים מה יכול לקרות כשכולנו ביחד! זה הזמן שלכם ליהנות מהרגעים הגדולים מהערב המרגש אתמול, ולהבטיח את מקומכם בחצי גמר גביע המדינה. המכירה נמשכת לאוהדי הקבוצה עם היסטוריית רכישת באתר לאן – לרכישת כרטיסים: https://t.co/oWa0veKelG pic.twitter.com/L3UEj6oMuN

— Hapoel Tel Aviv BC (@HapoelTLVBC) January 21, 2019
מפסיד עם זכרונות מבית הספר: ג’יימס מילנר

יאיר צוקר

מורים לספורט מוזכרים בחייהם הבוגרים של ספורטאים בעיקר כמי שטיפחו את היסודות של הנער או הנערה שגדלו והפכו לעילו ששווה מליונים. אבל שחקן ליברפול ג’יימס מילנר אולי לא ירצה להרעיף שבחים על המורה שלו לספורט מימי נעוריו. בעוד מילנר הפך להיות שחקן מוביל ב"מרסיסייד", המורה שהריץ אותו מסביב למגרש האימונים בבית הספר היסודי "ווסטברוק ליין בלידס" ג’ון מוס הפך לשופט קשוח.

במשחק שנערך השבוע בין ליברפול לקריסטל פאלאס אותו שפט מוס, הקשר בן ה-33 קיבל בדקה ה-89 כרטיס צהוב שני על עבירה שביצע על וילפריד זאהה. זה לא השאיר למורה והמשרוקית הרבה ברירות והוא נאלץ להרחיק את תלמידו. למזלו של מילנר, בפעם הזאת ההרחקה לא לוותה בהזמנת ההורים לבירור.

???? 20 Years Ago:

???? Jon Moss was @JamesMilner’s football coach with Milner his captain.

???? Last Weekend:

???? @JamesMilner is sent off by Jon Moss in the 4-3 win against @CPFC.

???? Full circle. pic.twitter.com/qV6CEl38hS

— SPORF (@Sporf) January 21, 2019
מנצחת עם קריצה למונדיאל : נבחרת צרפת נשים

ליאור ברטל

ביום שבת בערב נפגשו שתי המועמדות העיקריות לזכיה במונדיאל הנשים, צרפת וארה"ב למשחק ידידות יוקרתי. צרפת הציגה משחק מלהיב והשיגה ניצחון ביתי על ארה"ב בתוצאה 1:3 מול אצטדיון מלא בלה האבר ו-22 אלף אוהדים נלהבים. ארה"ב הגיעה עם רצף של 28 משחקים ללא הפסד (25 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו) וחוטפת בראש מנבחרת צרפתית מעולה שרק משתפרת ממשחק למשחק. יש לציין שארה"ב הגיעה ללא 4 שחקניות הרכב שבלטו בחסרונן.

???? Highlights of Les Bleues' 3-1 win over @ussoccer_wnt yesterday #FRAUSA ????pic.twitter.com/6hcb1H8bfz

— French Team ⭐⭐ (@FrenchTeam) January 20, 2019

משחק האגפים של צרפת היה מושלם ומפתיע לטובה, יש הרבה למה לצפות לקראת המונדיאל. את כל 3 השערים כבשו חלוצות פ.ס.ז’ הצעירות. צמד לקדידיאטו דיאני (23) ושער נוסף של המחליפה מארי-אנטואנט קאטוטו (בת 20- 17 שערי ליגה העונה). המצטיינת  במשחק הייתה שחקנית הקישור דלפין קסקרינו בת ה-21 מליון שעשתה שמות בהגנת ארה"ב באגף הימני.

מנצח ומקיש בפעמון: בוי טיין דונג

צור רוזנצוויג

במסגרת אליפות אסיה המרתקת, הפתיעה נבחרת וייטנאם את נבחרת ירדן בשלב שמינית הגמר כשהדיחה אותה בפנדלים לאחר תוצאת 1:1 בתום 120 דקות. מי שזכה להבקיע לטובת ה”דרקונים הזהובים” את השער המכריע היה שחקן ההגנה בוי טיין דונג בן ה-23 (שחולק את אותו השם עם שוער המשנה של הנבחרת). הסיפור המפתיע הוא שבדיוק לפני שנה באליפות אסיה עד גיל 23 היה זה אותו דונג שהבקיע את הפנדל המנצח של וייטנאם מול עיראק בשלב רבע הגמר דאז. מה שנקרא המשחק לא נגמר עד יישמע הדונג.

  • אמש הודחה וייטנאם ברבע הגמר מול יפן

LỊCH SỬ LẶP LẠI ????????????????????????
VẪN LÀ CÔNG PHƯỢNG GHI BÀN
VẪN LÀ BÙI TIẾN DŨNG GHI BÀN THẮNG QUYẾT ĐỊNH
TỰ HÀO QUÁ VIỆT NAM ƠI ❤❤❤
Cr: Fandom Owker#AsianCup2019 #VietNam pic.twitter.com/qTOcG32cCn

— ChaHy (@VEri_pcy61) January 20, 2019

Leave a Reply

Name *
Email *
Website