מעצרו של החשוד ברצח אורי אנסבכר הוארך בעשרה ימים

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) בעשרה ימים את מעצרו של ערפאת ארפאעיה, החשוד ברצח אורי אנסבכר. דיון הארכת המעצר התבצע בדלתיים סגורות. כזכור, ארפאעיה נעצר על ידי כוחות הביטחון ביום שישי האחרון, ומאז נחקר בידי שב"כ. אתמול, הודיע שב"כ כי מחקירתו של ארפאעיה עולה כי הרצח בוצע על רקע לאומני.

במהלך חקירתו, שיחזר ארפאעיה את הרצח בפני חוקרי שב"כ והמשטרה וקשר עצמו באופן מובהק למקרה. מהשב"כ נמסר כי חקירתו נמשכת ופרטי החקירה נמצאים תחת צו איסור פרטים.

אורי אנסבכר, שגופתה נמצאה סמוך לגן החיות התנ"כי בירושלים. (באדיבות המשפחה)

מחקירתו של ארפאעיה בשב"כ, עולה כי בבוקר יום חמישי יצא מביתו בחברון כשברשותו סכין ועשה את דרכו לכיוון הכפר בית ג’אלה, הנמצא דרומית לירושלים. ארפאעיה צעד לכיוון היער, שם הבחין באנסבכר, תקף ורצח אותה. חקירת החשוד בידי שב"כ נמצאת עדיין בעיצומה, ובמסגרתה נחקר גם המניע לרצח. על יתר פרטי החקירה קיים צו איסור פרסום

כזכור, גופתה של אורי אנסבכר נמצאה ביער הסמוך למוזיאון ‘עין יעל’, הנמצא בדרום ירושלים. אנסבר נעדרה מאז שעות הצהריים ביום חמישי, ונמצאה בשעות הערב כשהיא ללא רוח חיים ועל גופה סימני אלימות.

אורי, ביתם של נעאה והרב גדי, ואחותם של טל, תמה, דוד ושובה, נולדה בתקוע והתחנכה בבית הספר אח"י בישוב ובאולפנת ראש צורים בגוש עציון. היא התנדבה לשרות לאומי בעין יעל בירושלים.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website