משרד הבריאות: “שחקני מכבי ת”א בכדורסל מחויבים לשהות בבידוד”

משרד הבריאות פרסם הודעה בעקבות החלטת קבוצת הכדורסל מכבי תל אביב לא להיכנס לבידוד בניגוד להנחיות משרד הבריאות בהקשר להתפשטות נגיף הקורונה "בהתאם להנחיות משרד הבריאות כל מי ששהה במדינות הקבועות בצו הבידוד ב-14 הימים האחרונים מחויב לשהות בבידוד. קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א לא הוחרגה מתחולת הצו ואם שחקניה שהו במדינה שהחוזרים ממנה מחויבים בבידוד אז גם הם מחויבים לשהות בבידוד. הפרה של הצו מהווה הפרה של החוק ועלולה לגרור נקיטת צעדי אכיפה נגד המפרים של הצו".

אמש (רביעי) קיימה מכבי תל אביב את משחק היורוליג למשחק מול אנאדולו אפס הטורקית, אותו ניצחה 75:77. לאחר פרסום הוראות משרד הבריאות, אלפי אוהדים הגיעו להיכל הספורט ביד אליהו כדי להיכנס למשחק ולבסוף רק כ-3,000 מהם הורשו להיכנס.

אנשי מכבי ת"א, שחזרו מספרד ב-22 בפברואר, היו צריכים להיכנס לבידוד, אך לטענת ראשי הקבוצה, משרד הבריאות לא אכף את ההנחיה מול אנשי המועדון. הבוקר (חמישי), התראיין יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי ל’גלי צה"ל’ שהיציאה לספרד והחזרה ממנה נעשו במטוס חכור והאוהדים שטסו עם הקבוצה ישבו רחוק מהפרקט במהלך המשחק, כך שלא נוצר מגע ביניהם לבין השחקנים.
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

נכון לעכשיו, מכבי תל אביב אמורה להמריא לבלגרד, לקראת המשחק בשישי בערב נגד הכוכב האדום. הטיסה תהיה חכורה וכ-100 אוהדים צפויים להצטרף אליה, ולא ברור בשלב זה מה תהיה ההנחיה לגבי אנשי הקבוצה והאוהדים כאשר אלה יחזרו מבירת סרביה​.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website