סנסציה בטניס: מהמקום ה-131 בעולם ומחשבות על פרישה, עד לחצי גמר הרולאן גארוס

נדיה פודורוסקה (23) המדורגת במקום ה-131, העפילה אתמול (ראשון) לראשונה בקריירה לחצי גמר טורניר הרולאן גארוס, לאחר שניצחה ברבע הגמר את אלינה סביטולינה מאוקראינה המדורגת 5 בעולם, בתוצאה 2:6, 4:6. 

הניצחון על סביטולינה היה הראשון בקריירה שלה מול שחקנית בטופ 20, בעקבותיו גם הפכה לשחקנית הראשונה מאז 1999 שמעפילה ממשחקי המוקדמות לחצי הגמר בטורניר גראנד סלאם. בעקבות ההישג היא צפויה להרוויח לפחות 400 אלף דולר ולטפס לאזור המקום ה-50 בדירוג העולמי.  

Cinderella, it’s not midnight yet ????????@nadiapodoroska becomes the first women’s qualifier to reach the semi-finals in Paris upsetting Svitolina 6-2 6-4.#RolandGarros pic.twitter.com/0T9Fxfg4S8
דבר העובדים בארץ ישראל
כל בוקר אצלך במייל

אישור ההצטרפות מהווה הסכמה לתנאי השימוש באתר

— Roland-Garros (@rolandgarros) October 6, 2020

בסיום המשחק הקדישה פודורוסקה את הניצחון למדינתה ארגנטינה ואמרה במסיבת העיתונאים: "זה קשה להסביר איך אני מרגישה, תודה לכולם על תמיכה שלכם. אני יודעת שאנשים רבים בארגנטינה רואים אותי, אני מקבלת המון תמיכה ואני רוצה להודות לכולכם, זה מאוד חשוב לי. ארגנטינה נמצאת בתקופה רעה בגלל המגפה ואני שמחה להעניק להם את רגעי השמחה האלו".

"ההצלחה הגיעה כשהפסקתי לחפש אותה"

פדורוסקה הייתה כבר עם מחשבות על פרישה. למרות שנחשבה כנערה לשחקנית עם פוטנציאל גדול, היא לא הצליחה לפרוץ קדימה. היא עברה פציעות, החליפה מאמנים והתחרתה בעיקר בטורנירים קטנים. את שנת 2019 החלה במקום ה-305 ובתחילת השנה הנוכחית דורגה במקום ה-255. בראיון לאתר ‘big news network’ אמרה: "לא הייתי בטוחה שאוכל להמשיך לשחק ולהיכנס לטורנירים גדולים עם התוצאות הללו". 

Passion. Power. Perfection.@nadiapodoroska becomes the first qualifier to reach a Grand Slam women's singles semi-final since 1999 ????

She beats No.3 seed Elina Svitolina 6-2 6-4 pic.twitter.com/YCUCH2TkQx

— ITF (@ITF_Tennis) October 6, 2020

בראיון היא מספרת שהיא יודעת שאף אחת משחקנית הטניס האחרות לא מזהות אותה כאשר היא נכנסת לתוך חדר ההלבשה. היא מודה שגם היא מופתעת מהישג שלה והוסיפה, "ההצלחה הגיעה כשהפסקתי לחפש אותה".

הסנציה מארגנטינה תנסה להמשיך את מסע הניצחונות שלה גם בחצי הגמר מולאיגה סוויאטק מפולין (54 בעולם), שהביסה 3:6, 1:6 את מרטינה טרביסן האיטלקיה (159 בעולם).

Leave a Reply

Name *
Email *
Website