עדכונים שוטפים לקראת סגירת הרשימות לקראת בחירות 2019

 

הסיקור החי פתוח
עדכון אוטומטי:  

10:00

Share
Tweet

 העיתונאית יפעת ארליך שהצטרפה באחרונה ל’בית היהודי’ הודיעה על עזיבה, וזאת על רקע האיחוד בין מפלגות הימין שבו נכללה רשימת ‘עצמה יהודית’

09:40

Share
Tweet

זנדברג קוראת לאיחוד עם העבודה

החשש מזליגת מצביעי מרצ לרשימה המאוחדת חוסן לישראל-יש עתיד, בדומה למה שהתרחש עם קדימה בבחירות 2009, מביא את יו"ר מרצ תמר זנדברג לנסות לקדם ברגע האחרון מהלך של איחוד בין מרצ לעבודה, שהשיח סביבו הופסק לחלוטין לאחר הפריימריז המוצלחים בעבודה והתאוששות המפלגה בסקרים. בראיון לתוכנית דקל-סגל בכאן ב’ אמרה זנדברג:" לאור האיחוד במרכז זה הזמן לאיחוד בשמאל כדי להקים ממשלת שמאל-מרכז. מרצ תהפוך כל אבן על מנת שזה יקרה. יש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מיידי".

09:35

Share
Tweet

יו”ר ועדת הבחירות יבדוק את הסכם הליכוד-הבית היהודי

יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, התייחס בראיון לתכנית דקל-סגל להסכם בין הבית היהודי לליכוד שמשריין במקום ה 28 של הליכוד מועמד של הבית היהודי. לדבריו, בימים הקרובים יוחלט אם לאשר אותו או לפסול.

10:00 – העיתונאית יפעת ארליך שהצטרפה באחרונה ל’בית היהודי’ הודיעה על עזיבה, וזאת על רקע האיחוד בין מפלגות הימין שבו נכללה רשימת ‘עצמה יהודית’.

9:40 – החשש מזליגת מצביעי מרצ לרשימה המאוחדת חוסן לישראל-יש עתיד, בדומה למה שהתרחש עם קדימה בבחירות 2009, מביא את יו"ר מרצ תמר זנדברג לנסות לקדם ברגע האחרון מהלך של איחוד בין מרצ לעבודה, שהשיח סביבו הופסק לחלוטין לאחר הפריימריז המוצלחים בעבודה והתאוששות המפלגה בסקרים. בראיון לתוכנית דקל-סגל בכאן ב’ אמרה זנדברג:" לאור האיחוד במרכז זה הזמן לאיחוד בשמאל כדי להקים ממשלת שמאל-מרכז. מרצ תהפוך כל אבן על מנת שזה יקרה. יש לנו 12 שעות ואנחנו מזמינים את אבי גבאי לשולחן הדיונים באופן מיידי".

9:35 – יו"ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, התייחס בראיון לתכנית דקל-סגל להסכם בין הבית היהודי לליכוד שמשריין במקום ה 28 של הליכוד מועמד של הבית היהודי. לדבריו, בימים הקרובים יוחלט אם לאשר אותו או לפסול.

6:35 – לאחר מגעים אינטנסיביים שנמשכו אל תוך הלילה, מפלגות יש עתיד בראשות יאיר לפיד ומפלגת חוסן לישראל בראשות בני גנץ הודיעו הבוקר על איחוד ביניהן. על פי הודעת המפלגות, במסגרת הסכם רוטציה גנץ יהיה הראשון לעמוד בראשות המפלגה ולפיד יחליפו לאחר כשנתיים וחצי. כמו כן, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי הצטרף גם הוא למפלגה החדשה.

Leave a Reply

Name *
Email *
Website